خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از وضعیت مصدومان؛

تمرین سرخ‌پوشان در سالن بدنسازی

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۷۶

مهدی دغاغله هم امروز برنامه فیزیوتراپی را دنبال کرد و رضا نوروزی نیز به دلیل مشکل گوارشی از تمرین معاف بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین صبح امروز خود را به مدت یک‌ساعت در سالن بدنسازی مجموعه درفشی‌فر و در حضور مدیر عامل باشگاه برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز سرخ‌پوشان در دو نوبت انجام خواهد شد. تمرین نوبت صبح از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز شد و یک ساعت به طول انجامید. بازیکنان ابتدا در زمین گرم کردند و پس از آن با حضور در سالن بدنسازی در گرو‌ه‌های مختلف به کار با وزنه و دستگاه‌های مختلف پرداختند. در این تمرین علیرضا رحیمی با حضور در سالن ضمن گفت‌وگو با علی دایی ناظر بر تلاش سرخ‌پوشان بود. مهدی دغاغله هم امروز برنامه فیزیوتراپی را دنبال کرد و رضا نوروزی نیز به دلیل مشکل گوارشی از تمرین معاف بود. سرخ‌پوشان از ساعت ۱۷:۳۰ برای تمرین نوبت عصر در درفشی‌فر حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار از وضعیت مصدومان پرسپولیس

بنا بر اعلام کادر پزشکی مهدی دغاغله تخت MRI مجدد قرارگرفته است. او تمرینات اختصاصی را دنبال می کند و همزمان برنامه فیزیوتراپی انجام می شود. قرار است هفته آینده برای بازگشت او به تمرینات گروهی تصمیم‌گیری شود. هادی نوروزی هم که در بازی با فولاد از ناحیه مچ پا آسیب دید و دچار التهاب شد، امروز کار با وزنه انجام داد ولی برای حضور در تمرین عصر مورد معاینه مجدد قرار می‌گیرد. رضا نوروزی هم تمرین صبح امروز را به دلیل مشکلات گوارشی از دست داد. او در صورت بهبودی شرایط عمومی، مجوز حضور در تمرین بعد از ظهر را پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز