خبرگزاری کار ایران

هنوزجای بختیار رحمانی خالی است؛

اسکوچیچ: این برد را به هواداران فولاد تقدیم می کنم / استرس تیم برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۸۴

ما یک شبه چند بازیکن خود را به دلایلی که همه می دانند از دست دادیم و استرس زیادی به تیم وارد شد. دوست دارم این پیروزی را به هواداران خود تقدیم کنیم چون به خوبی در این بازی از ما حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه پیروزی برابر پرسپولیس را به مردم اهواز تقدیم می کند گفت: با وجود اینکه در برابر پرسپولیس تهران به برتری دست یافتیم ولی هنوز به بختیار رحمانی در تیم خود نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پایان بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران که منجر به برتری ۲ بر صفر تیمش شد، اظهار کرد: ما یک شبه چند بازیکن خود را به دلایلی که همه می دانند از دست دادیم و استرس زیادی به تیم وارد شد. دوست دارم این پیروزی را به هواداران خود تقدیم کنیم چون به خوبی در این بازی از ما حمایت کردند.

وی افزود: بازیکنان ما تکالیفی که به آنها سپرده شده بود را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردند و با سیستم لوزی شکلی که داشتیم از خطوط زمین به خوبی استفاده کردیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: بازیکنان فولاد به گونه ای بازی کردند که از عملکرد آنها رضایت کامل دارم و انتظار دارم در بازی های آینده هم اینگونه در زمین مسابقه ظاهر شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در خصوص تیم حریف هیچ نظری ندارم زیرا پیروزی حق مسلم ما بود که با ارائه یک بازی خوب توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما در بازی گذشته برابر تراکتورسازی تبریز به دلیل استرسی که به آنها وارد شده بود نتواست خوب بازی کند ولی در این بازی فرصت خوبی داشتیم تا تیم حریف را آنالیز کنیم و از استرس بازیکنان خود بکاهیم.

اسکوچیچ اظهار کرد: تیم ما یک عنصر سازنده به نام بختیار رحمانی را از دست داد و این پیروزی ما در این بازی دلیلی نمی شود که ما نیازی به این بازیکن نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز