خبرگزاری کار ایران

فولاد شایسته پیروزی بود؛

دایی: فقط ۱۵ دقیقه فوتبال بازی کردیم / به شدت با صادقیان برخورد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۸۳

بازیکنان ما نباید سر اشتباهات به حق یا ناحق به داور اعتراض کنند و ما از این نظر بسیار آسیب دیده ایم. بدون شک ما می توانیم تمرکز خود را بالا برده و به خودمان بیائیم.

سرمربی تیم فوتبال پریسپولیس با ضعیف عنوان کردن عملکرد شاگردانش مقابل فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس فقط ۱۵ دقیقه فوتبال بازی کرد و فولاد شایسته این پیروزی بود.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پایان بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران که منجر به نخستین شکست تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ برتر شد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در نیمه اول به غیر از ۱۵ دقیقه نخست که هر دو تیم پایاپای بازی کردند دیگر نتواستیم خوب کار کنیم و تا دقایق آخر در لاک دفاعی فرو رفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم تعویض هایی انجام دادیم که به بازی سرعت دهیم ولی در این امر نیز موفق نبودیم و گل دوم را نیز دریافت کردیم. در نیمه دوم علاوه بر تعویض ها، تغییر تاکتیک هم دادیم ولی باز هم نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم گل های خورده را جبران کنیم تا اینکه در دقایق آخر ۱۰ نفره شدیم و کارمان سخت تر شد.

سرمربی پرسپولیس تهران عنوان کرد: در واقع در این بازی تیم ما خوب کار نکرد و فولاد شایسته پیروزی بود زیرا بازی بهتری نسبت به ما بازی کرد. امروز یکی از روزهای بد ما بود و تنها ۱۵ دقیقه پایاپای مقابل حریف بازی کنیم.

دایی در خصوص اینکه گفته می شود پیام صادقیان بعد از بازی شیشه رختکن را شکسته است، گفت: من چنین صحنه ای را ندیده ام ولی اگر واقعیت داشته باشد به شدت با این بازیکن برخورد خواهیم کرد زیرا این صحنه ها به دور از اخلاق حرفه ای است. در این بازی بیشتر کارت هایی که گرفتیم در خصوص اعتراض به داوری بود.

وی اظهار کرد: بازیکنان ما نباید سر اشتباهات به حق یا ناحق به داور اعتراض کنند و ما از این نظر بسیار آسیب دیده ایم. بدون شک ما می توانیم تمرکز خود را بالا برده و به خودمان بیائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز