خبرگزاری کار ایران

برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم؛

استیلی: جوانان راه آهن نمایش خوبی داشتند / از نظر روحی برتر از نفت بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۸۲

وقتی یک تیم دقیقه ۹۰ گل می خورد و دقیقه ۹۴ جبران می کند، این نشان می دهد که بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از پیروزی تیمش برابر نفت گفت: ما بازی خوبی را ارائه کردیم و برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم تا بتوانیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پس از پیروزی ۲ بر یک راه آهن برابر نفت تهران در هفته دوم لیگ چهاردهم که عصر امروز پنجشنبه رقم خورد ضمن بیان این مطلب افزود: بازی دوم ما در فصل جدید لیگ برابر تیمی بود که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شما می رود و یکی از تیم های خوب این فصل است.

وی افزود: ما در بازی برابر نفت به جوانانی میدان دادیم که برای اولین بار در لیگ برتر به زمین رفتند و نمایش خیلی خوبی هم داشتند. واقعیت این است که انتخاب یازده بازیکن از بین ۱۸ نفر آماده برای من کار سختی است. با این حال چون دیرتر از بقیه تیم ها تمریناتمان را شروع کرده ایم نیاز به زمان داریم تا نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به غیبت وحید طالب لو در این دیدار و استفاده از دروازه بان خارجی گفت: ما تشخیص دادیم که در این دیدار از دروازه بان خارجی استفاده کنیم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد. این دروازه بان هم تلاشش را کرد و مثل بقیه بازیکنان خوب بود. وقتی یک تیم دقیقه ۹۰ گل می خورد و دقیقه ۹۴ جبران می کند، این نشان می دهد که بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز