خبرگزاری کار ایران

مدیر آمورش و پرورش كاشان:

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس كاشان آغاز شد

كمك در تجهیز مدرسه به فناوری های مدرن، برگزاری كلاس های فوق برنامه و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جذب مشاركت های مردمی از شاخص های همكاری انجمن های اولیا و مربیان بوده است

ایلنا- كاشان: مدیر آموزش و پرورش كاشان از آغاز انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدرسه های ابتدایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در كاشان "حسین حنطه ای"  در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: انتخابات انجمن های اولیا و مربیان از امروز به مدت سه روز به ترتیب در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی ومتوسطه برگزار می شود.

به گفته وی، در انتخابات انجمن های اولیا و مربیان سال جاری به ازای هر 300 دانش‌آموز،‌ چهارنفر عضو اصلی و سه نفر علی‌البدل از اولیا با رأی‌گیری انتخاب می‌شوند.

وی اظهار د اشت: كمك در تجهیز مدرسه به فناوری های مدرن، برگزاری كلاس های فوق برنامه و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جذب مشاركت های مردمی از شاخص های همكاری انجمن های اولیا و مربیان بوده است.

به گفته وی، استفاده از كمك های معنوی اولیا از مهمترین هدفه های تشكیل انجمن های اولیا و مربیان در مدرسه ها است.

وی تصریح كرد: نوع نگرش مدیران و نحوه ارتباط با اولیا در استفاده از میزان مشاركت آنها تاثیر بسزایی در رشد كمی و كیفی دانش آموزان دارد و اگر پیشنهادهای انجمن اولیا و مربیان را برای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پرورشی مدارس خود درنظر بگیرند، روند مدیریت مدرسه بهبود می یابد.

وی تاكید كرد: مطالبات و طرحهای اعضای انجمن های اولیا و مربیان به منزله دخالت در امور داخلی مدرسه نیست و حاکم شدن فضای تشریک مساعی، همت وتلاش، روحیه مثبت سازمانی مدارس، همکاری برای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: در سال تحصیلی گذشته 15 انجمن اولیا و مربیان مدرسه های این شهرستان رتبه های برتر كشوری و استانی را بدست آوردند.

حنطه ای افزود: كسب شش رتبه برتر كشوری و نه رتبه برتر استانی حاصل همكاری و تلاش مدیران و اولیا دانش آموزان درمدرسه های كاشان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز