خبرگزاری کار ایران

سربلندی مردم رباط کریم در خلق حماسه سیاسی با مشارکت 95درصدی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۹

مردم شهرستان رباط کریم با مشارکت 95درصدی در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را به بهترین شکل خلق کردند.

ایلنا- مردم شهرستان رباط کریم با مشارکت 95درصدی در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را به بهترین شکل خلق کردند.

به گزارش ایلنا ازرباط کریم، بیژن سلیمان پور فرماندار رباط کریم با بیان این مطلب گفت: دشمنان ایران عزیز به دنبال آن بودند که با ایجاد فضای دلسردی،نگذارند مردم به پای صندوق های رای بیایند، غافل از اینکه ملت ما با حضور پرشور خود در انتخابات روز 24 خرداد نشان دادند كه هیچ وقت از مسیر ولایت و عزت خارج نمی شوند و با این كار ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، سیلی محكمی بر دشمنان ایران اسلامی زدند.

وی ادامه داد: آنها از ماه‌ها قبل برای خدشه وارد کردن به این انتخابات برنامه‌ریزی کردند اما حضور میلیونی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تمامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد و آنان را مأیوس‌تر از گذشته ساخت.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات به عنوان برگ برنده نظام اسلامی دربرابر دشمنان است، گفت: ملت غیور با پیروی از رهبری با حضور گسترده خودشان پایه های نظام را بیش از پیش تثبیت كردند.

سلیمان پور با قدردانی از حضور بی نظیر، آگاهانه و پرشورمردم شهرستان رباط کریم در انتخابات اظهار داشت: مردم رباط کریم با مشارکت 95درصدی در انتخابات و با آگاهی و بصیرت، در تحقق حماسه سیاسی و دخالت در تعیین سرنوشت کشور، نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند که باید به این مردم غیور و زمان شناس به خاطر خلق این حماسه بزرگ تبریک گفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز