خبرگزاری کار ایران

در نمازجمعه این هفته قم صورت می گیرد؛

نخستین سخنرانی استاندار جدید قم برای مردم این شهر

این اولین سخنرانی كرم رضا پیریایی پس از تصدی جایگاه استانداری قم در جمع عموم مردم قم و در تریبون نماز جمعه است.

قم - ایلنا: استاندار جدید قم به مناسبت هفته دولت، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم، در جمع مردم سخنرانی خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، براساس اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه، پیریایی استاندار قم سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود.

گفتنی است این اولین سخنرانی كرم رضا پیریایی پس از تصدی جایگاه استانداری قم در جمع عموم مردم قم و در تریبون نماز جمعه است.

آن گونه که روابط عمومی استانداری قم اطلاع داده اند، استاندار جدید قم در این سخنرانی ضمن ارائه گزارش عملكرد دولت در سال های اخیر به مناسبت هفته دولت، برنامه های آینده خود را جهت رشد و توسعه و عمران و آبادانی قم ارائه خواهد كرد.

خاطرنشان می شود، بعد از برکناری ناگهانی استاندار سابق قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور و انتصاب کرم رضا پیریایی استاندار جدید این استان، برخی از تشکل های سیاسی و مذهبی قم و حتی برخی از نمایندگان فعلی مردم قم در مجلس شورای اسلامی با این اقدام دولت و برکناری استاندار سابق مخالفت کرده بودند.

اکنون این سخنرانی استاندار جدید قم در نمازجمعه این هفته این شهر، که اولین سخنرانی عمومی وی برای مردم قم است، می تواند از منظرهای مختلفی جالب توجه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز