خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش سازمان تبلیغات:

85 درصد از حجاب بانوان مورد قبول اسلام و قرآن است

کد خبر : ۸۷۶۴۷

نتایج پژوهش از ۱۸ هزار نفر از مردم سراسر کشور نشان از مقبولیت ۸۵ درصدی حجاب بانوان کشور با موازین اسلام و قرآن است.

ایلنا: معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات با بیان مطلب بالا گفت: ۹۳ درصد از مردم کشور نیز به اخلاق حجاب معتقد‌ند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین موسوی هوایی در جمع تعدادی از مردم استان در سرای جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اولین نکته در سبک زندگی را ارتباط با خدا عنوان کرد و اظهار داشت: نکته مهم بعدی سبک زندگی ارتباط با خود است، مسئاله خود‌شناسی یکی از مسائل مهم و ارزشمند در تغییر سبک زندگی است.

وی ارتباط با دیگران، ارتباط با فضای حاکمیت و ارتباطات اقتصادی را نکات موثر دیگر در سبک زندگی خواند و افزود: در مصرف کردن باید سبک زندگی تعریف کرد، ضمناً در مورد روزی حلال در قبولی نماز، روزه و حج زیاد آمده‌ است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات در مورد پژوهش‌های اخیر این معاونت نیز ابراز داشت: یکی از چندین پژوهش علمی و مهم ما اعتقاد و اخلاق پوشش و حجاب است، بعد از آن سطح و چگونگی پوشش و ارتباط ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان با دینداری است.

موسوی محصول این پژوهش‌های را مایه سربلندی ایران دانست و اضافه کرد: بالای ۹۹.۵ درصد از ۱۸ هزار نفری که مورد پژوهش قرار گرفته‌اند اعتقاد به پوشش داشته‌اند.

وی ۸۵ درصد از حجاب جوانان کشور را قابل قبول اسلام و قرآن برشمرد و تصریح کرد: ۱۲ تا عکس با پوشش‌های متفاوت به ۱۸ هزار نفر نشان داده‌ شده است و با دقت فراوان برسی شده تا این آمار به دست آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز