خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان؛

فروش کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد

کد خبر : ۸۶۶۲۸

برای توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک سقفی نداریم و مردم بدون دغدغه و با اطمینان از اینکه تا پایان این ماه عزیز به مشکل بر نخواهند خورد، خرید کنند.

ایلنا: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌و‌بلوچستان گفت: از امروز فروش کالاهای اساسی ویِه ماه مبارک رمضان مانند مرغ، شکر، حبوبات و برنج در مراکز عرضه سطح استان آغاز شد.

محمد رفیع سلطانزاده در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در مورد مراکز توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از امروز عرضه مرغ به قیمت ۴۹۰۰ تومان در اکثر مراکز فروش مواد پروتئینی سراسر استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سایر کالاهای اساسی مثل شکر، حبوبات و برنج نیز تدابیری اندیشیده شده است، افزود: علاوه بر اینکه فروشگاه‌های مختلفی در سطح استان برای توزیع این اقلام در نظر گرفته شده است، فروشگاه‌های رفاه و اتکا نیز برای راحتی خرید در خدمت مردم استان هستند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌و‌بلوچستان با نا‌محدود خواندن عرضه کالاهای اساسی ویژه این ماه، تصریح کرد: برای توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک سقفی نداریم و مردم بدون دغدغه و با اطمینان از اینکه تا پایان این ماه عزیز به مشکل بر نخواهند خورد، خرید کنند.

سلطانزاده فروشگاه‌های عرضه شکر، برنج و حبوبات در سطح شهر زاهدان را نزدیک به ۱۵ مورد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ۴۰ تا ۵۰ مرکز عرضه مرغ نیز برای مرکز استان پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از دریافت اولین سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان شهرستان مهرستان خبر داد و گفت: اقلام اساسی مردم مهرستان نیز برای اولین بار تحویل داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز