خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛

فرنگی‌كاران ایران عصر امروز به روی باسكول می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۶

کاروان 37 نفره کشتی فرنگی و آزاد ایران در دهلی‌نو مستقر شده و در حال آماده شدن برای شرکت دراین مسابقات هستند.

فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 66 و 120 عصر امروز برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به روی باسكول می‌روند تا از ظهر فردا در سالن ایندیراگاندی دهلی نو به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز با اعلام این خبر افزود: کاروان 37 نفره کشتی فرنگی و آزاد ایران دردهلی نو مستقرشده ودرحال آماده شدن برای شرکت دراین مسابقات هستند.

وی گفت: ملی‌پوشان از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدواریم در این مسابقات بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

عبداالله چمن گلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در این باره گفت: ما امروز ساعت 11 ظهر به وقت محلی در دهلی نو مستقر شدیم و بعد از ظهر کشتی گیران در مراسم وزن‌کشی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این مسابقات کشورهای خوبی از جمله کره، ژاپن، قزاقستان و قرقیزستان حضور پیدا کرده اند که امیدواریم کشتی گیران ایران مبارزات خوبی به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی هستند و تیم برای دفاع از حیثیت نام کشتی ایران و دفاع ازعنوان قهرمانی آسیا آماده شده و تیم برای کسب عنوان قهرمانی آسیا همانند سال‌های قبل تدارک شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز