خبرگزاری کار ایران

دو کشتی‌گیر خارجی جذب می‌کنیم؛

نقی کلانتری: فرنگی‌کاران پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۰۶

اینکه ماهان مدعی بلامنازع باشد، من به چنین مطلبی معتقد نیست/پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

رئیس هیات کشتی استان تهران گفت: ما منتظر هستیم تا کشتی‌گیران پرسپولیس روی تشک بروند تا عیار تیم ما مشخص شود. تیم کشتی پرسپولیس هم مدعی قهرمانی است.

نقی کلانتری در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تجمع کشتی‌گیران نخبه و ملی‌پوش در تیم ماهان سپاهان عنوان داشت: من این تجمع را ناخوشایند نمی‌بینم. پس از سال‌ها شاهد هستیم تیم اصفهان در لیگ برتر کشتی آزاد و پس از آن فرنگی حضور پیدا می‌کند که ما باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم. ما باید تیم‌ها را به عرصه مسابقات ورزشی کشیده و از موجودیت مالی و معنوی آنان در جهت رشد کشتی استفاده کنیم.

وی افزود: در سراسر جهان این مطلب طبیعی است که هر تیمی که پولدارتر باشد می‌تواند، مجموعه ورزشی بهتری را ببندد. کار حرفه‌ای این را می‌گوید که هر کس پول بیشتر داشت، می‌تواند بهره بیشتری داشته باشد و از موجودیت ورزشی خود دفاع کند.

رئیس سابق هیات کشتی استان مازندران خاطرنشان کرد: اگر تیم ماهان کشتی‌گیران خوبی را جذب کرده، کار خوبی است ولی اینکه مدعی بلامنازع باشد، من به چنین مطلبی معتقد نیست. تیم کشتی پرسپولیس هم مدعی قهرمانی است. دو کشتی‌گیری که برای حضور در مسابقات جام‌جهانی انتخاب شدند یعنی زیدوند و حبیب الله اخلاقی هر دو عضو تیم پرسپولیس هستند.

کلانتری با اشاره به اینکه برنامه جذب دو کشتی‌گیر خارجی در اوزان 55 و 74 کیلوگرم را در دستور کار خود داریم، تاکید کرد: ما هم خوب سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که می‌تواند نویدبخش آینده‌ای خوب برای کشتی پرسپولیس باشد. ما منتظر هستیم تا کشتی‌گیران پرسپولیس روی تشک بروند تا عیار تیم ما مشخص شود. ما برای هیچ‌کس کری نمی‌خواهیم. ممکن است هر تیمی برای ما رقیب باشد. رقبای ما از پیش باخته نیستند و برای همه آن‌ها برنامه خاصی داریم.

وی در پایان متذکر شد: اعضای تیم پرسپولیس روز 4 شنبه وارد قم شده و روز بعد تا نیمروز با 2 تن از مراجع قم  آیات عظام دیدار معنوی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز