خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مسوولان تیم ملی منصرف شوند؛

کاوه: بدون ملی‌پوشان لیگ برتر کشتی جذابیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۱

طبق شنیده‌ها صحبت‌هایی مبنی بر عدم حضور ملی‌پوشان در لیگ برتر انجام شده که اگر این اتفاق بیافتد، جذابیت لیگ برتر به شکل بسیار چشمگیری کاهش خواهد یافت.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار از احتمال عدم حضور کشتی گیران ملی‌پوش در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محسن کاوه گفت: طبق شنیده‌ها صحبت‌هایی مبنی بر عدم حضور ملی‌پوشان در لیگ برتر انجام شده که اگر این اتفاق بیافتد، جذابیت لیگ برتر به شکل بسیار چشمگیری کاهش خواهد یافت و تماشاگران و هواداران کشتی از دیدن مسابقات زیبا محروم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در لیگ برتر می‌تواند آمادگی کشتی‌گیران تیم ملی را افزایش دهد، افزود: امیدواریم مسوولان تیم ملی از این تصمیم منصرف شوند.

کاوه همچنین به موضوع تغییر اوزان کشتی در قانون جدید فیلا هم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه به احتمال زیاد لیگ امسال هم بر اساس همین قانون برگزار خواهد شد باید منتظر نهایی شدن وضعیت اوزان باشیم تا بر اساس آن با کشتی‌گیران مورد نظرمان مذاکره کنیم.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار درخصوص وضعیت این تیم هم گفت: با چند کشتی‌گیر مذاکراتی انجام داده‌ایم ولی هنوز نمی‌توان گفت توافق نهایی حاصل شده است.

وی گفت: خوشبختانه مسوولان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) تأکید زیادی بر تشکیل تیم قوی دارند و حمایت خوبی از ما کرده‌اند تا با قدرت در لیگ امسال حاضر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز