خبرگزاری کار ایران

از پرسپولیس شکایت کردیم؛

مراد محمدی: رویانیان حتی به قراردادها پایبند نبود/برای کشتی متاسفم!

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۳

تاسف می‌خورم باشگاهی مثل پرسپولیس با این طرفدار و هزینه یکسال است به کشتی آمده و متاسفانه دوباره برنامه 4 سال قبل خود را پیاده می‌کند که کار را به دادگاه بکشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به این نتیجه رسیدیم که بیشتر تمرکزمان روی تیم باشد و کشتی‌گیران را مد نظر خود قرار دهیم و به چیز دیگری فکر نکنیم. الان وقت عمل کردن است و با انرژی بیشتری باید کار کنیم.

مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: هر کم و کاستی بوده ذهنم را به کشتی سپردم و شرایط فعلا خوب است و کشتی‌گیران خوب کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. شرایط طوری است که امکانات به نحو احسن نیست اما ما باید به فکر تیم و نتیجه و مسابقات آسیایی و جهانی باشیم. امکانات باید بیشتر در تمرینات ما باشد. تا بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.

وی در خصوص انتخابات آتی ریاست فدراسیون کشتی نیز گفت: روز اول از همه خواهش کردیم مجمع زودتر برگزار شود تا رئیس فدراسیون مشخص شود و ما هم بتوانیم برنامه‌های وی را بدانیم. رئیس فدراسیون به نظر من باید مدیر باشد و از جنس کشتی، چون درد ما را می‌داند. اگر هم از جنس کشتی نبود حداقل افراد زیر نظرش از کشتی‌گیران باشند تا بتوانند موفق باشند. در جامعه کشتی مدیران موفق زیاد داریم.

این پیشکسوت کشتی همچنین درخصوص استعفای اکبرنژاد گفت: اکبرنژاد از نظر اخلاقی بسیار موجه است؛ شاید به شرایطی رسیده که نمی‌تواند ادامه دهد. وی مربی بزرگ و قابل احترامی است و بدون او می تواند کمک های زیادی به کشتی بکند

مراد محمدی درخصوص تیم پرسپولیس گفت: مسئولان پرسپولیس واقعا اذیت می‌کنند و فقط می‌گویم خدا به ما صبر بدهد. تاسف می‌خورم به اینکه باشگاهی مثل پرسپولیس با این طرفدار و هزینه یکسال است به کشتی آمده و متاسفانه دوباره برنامه 4 سال قبل خود را پیاده می‌کند که کار را به دادگاه بکشد.

وی در پایان یادآور شد: ما تاکنون صبر کردیم که به کمیته انضباطی شکایت نکنیم. ‌آنها حتی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند. ما در لیگ برتر امسال برای اولین بار نایب قهرمان شدیم. رویانیان قول‌های زیادی داده، اما به هیچ‌کدام عمل نکرده و حتی به قرارداد خود هم پایبند نبوده و حتی تشکری هم از کشتی‌گیران نکرد و کار را به جایی رسانده که شکایت کنیم. برای این ورزش واقعا متاسفم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز