خبرگزاری کار ایران

برای جبران نتیجه هند به آمریكا می‌روم؛

حامد تاتاری:باید برای رقابت‌های جهانی مجارستان آماده شوم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۳

با توجه به موضوع مطرح شده درخصوص حذف كشتی از رقابت‌های المپیك، برگزاری این مسابقات با حضور 3 كشور صاحب‌نام كشتی جهان، در حمایت از این ورزش بسیار موثر خواهد بود.

كشتی‌گیر ملی‌پوش خراسان رضوی گفت: رقابت‌های روز جهانی كشتی در نیویورك با حضور 3 كشور صاحب‌نام جهان در كشتی برگزار می‌شود که در حفظ این ورزش در المپیك موثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حامد تاتاری پس از كسب مقام سوم رقابت‌های آزاد قهرمانی آسیا، اظهار كرد: بعد از چند روز استراحت، به اردوی آمادگی تیم ملی در تهران باز خواهم گشت تا برای شركت در مسابقات 3 جانبه روز جهانی كشتی كه 25 اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های روسیه، ایران و آمریكا در شهر نیویورك برگزار می‌شود آماده شوم.

وی ادامه داد: با توجه به موضوع مطرح شده درخصوص حذف كشتی از رقابت‌های المپیك، برگزاری این مسابقات با حضور 3 كشور صاحب‌نام كشتی جهان، در حمایت از این ورزش بسیار موثر خواهد بود.

ملی‌پوش كشتی آزاد خراسان رضوی در مورد كسب مدال برنزش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند عنوان كرد: متاسفانه به دلیل اختلالی که در سیستم خوابم به وجود آمده بود در روز مسابقه در شرایط ایده‌آل قرار نداشتم.

تاتاری افزود: احساس می‌كردم بازی‌های آسانی پیش رو داشته باشم. شرایط داوری نیز برای كشتی‌گیران ایرانی به گونه‌ای بود که باعث شد به نتیجه دلخواه نرسم.

وی با بیان اینكه برای جبران نتیجه بدست آمده در هند به آمریكا می‌روم، گفت: بعد از این مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را در مردادماه پیش رو دارم كه باید با عملکرد مطلوب برای رقابت‌های جهانی مجارستان آماده شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز