خبرگزاری کار ایران

داغ مدال المپیک را بر دلم گذاشتند؛

اسماعیل‌پور: روزهای بدی در انتظار کشتی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۶

قهرمان وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با اشاره به تلاش برخی کشورهای برای به خدمت گرفتن کشتی‌گیران ایرانی تاکید کرد که روزهای بدی در انتظار کشتی کشورمان است.

قهرمان وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با اشاره به تلاش برخی کشورهای برای به خدمت گرفتن کشتی‌گیران ایرانی تاکید کرد که روزهای بدی در انتظار کشتی کشورمان است.

مسعود اسماعیل‌پور در گفت و گو با ایلنا با انتقاد از مسئولان باشگاه داماش صدرا اظهارکرد: دوستان گویا فراموش کرده‌اند که حضور در لیگ و عقد قرارداد با باشگاه‌های لیگ، یکی از منابع اصلی درآمد ماست. ما که غیر از کشتی کسب و کار دیگری نداریم پس باید از همین راه هم بخشی از هزینه‌های زندگی خود را تامین کنیم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان تیم داماش با وجود اتمام لیگ و گذشت چند ماه از آن هنوز به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و ما هنوز هم سرگردانیم. من برای یک سال از باشگاه داماش قرار بوده 80 میلیون تومان بگیرم ولی این باشگاه تنها 20 درصد این مبلغ را به ما پرداخت کرده است. مگر یک قرارداد 80 میلونی چقدر است که آقایان آن را قسطی کرده‌اند و دائما از سر و ته آن هم میِ‌زنند. من فکر می‌کنم خیلی مسخره است که در ورزش یک مملکت کشتی‌گیران المپیکی و قهرمانان جهان یک رشته قرارداد یک سال‌شان کمتر از یک بازیکن لیگ سه‌ای فوتبال باشد.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: البته اخیرا من و احسان لشگری به دیدار قویدل مالک باشگاهخ داماش رفتیم و وی قول داد به زودی بخش دیگری از قراردادمان را پرداخت کند.

این کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در ادامه به جام جهانی تهران و قهرمانی ایران اشاره کرد و گفت: به نظرم این یک موفقیت بزرگ بود برای کشتی ایران. در این مسابقات من و سایر ملی‌پوشان باید به هر نحوی با قهرمانی در این مسابقات جواب لطف کادر فنی تیم ملی را می‌دادیم که خوشبختانه این اتفاق در فینال این مسابقات بعد از پیروزی 6 بر یک مقابل روسیه اتفاق افتاد و قهرمان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداش ریاست جمهوری را پس از قهرمانی در این مسابقات دریافت کردید، اظهارکرد: نه هنوز پولی به ما نداده‌اند ولی طبیعی است وقتی رئیس جمهور یک مملکت حرفی بزند اجرایی هم شود. واقعیت از آنجا که شب عید است و ما هم خرج داریم از مسئولان می‌خواهیم این پاداش‌ها را به عنوان یک عیدی هم که شده به کشتی گیران بدهند.

اسماعیل‌پور در ادامه به کوچ برخی کشتی‌گیران ایران به کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: به نظرم این تازه شروع این موج است و در آینده روزهای بدتری را در این زمینه شاهد خواهیم بود. خود من تاکنون بارهای بار از کشورهایی نظیر آذربایجان، آلمان و چند کشور عربی پیشنهاد داشته‌ام اما شخصا دوست ندارم زیر پرچم کشور دیگری کشتی بگیرم. مسئولان باید فکری به حال ورزشکاران بکنند. این نمی‌شود که ما زندگی خود را روی کشتی بگذاریم اما همچنان دستمان در جیب پدرمان باشد.

وی همچنین از عزم جدی خود برای کسب مدال المپیک برزیل خبر داد و افزود: متاسفانه داغ مدال المپیک را در لندن به دلم گذاشتند و کاری کردند که مجبور شدم به خاطر ناداوری قاضیان در وسط تشک کشتی گریه کنم. با این حال فکر می‌کنم شاید آن تقدیر من بود. روزهای زیادی از این اتفاق گذشته و حالا یکی از بزرگتربن اهدافم مدال المپیگ برزیل است که برای دستیابی به آن هر کاری می کنم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان در رابطه با احتمال حذف این رشته از المپیک اظهارکرد: امیدواریم در نهایت این اتفاق نیفتد چون ورزش ایران از بابت این تصمیم بسیار متضرر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز