خبرگزاری کار ایران

جوانی کار دست صبا داد؛

محسن حسن‌زاده: حق خود را باید در داخل زمین بگیریم!

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۵

داوران با تیم دبیری خیلی مهربان بودند و سوت‌ها معمولا به نفع این تیم به صدا در می‌آمد. حتی چند بازیکن این تیم باید اخراج می‌شدند،

سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: ما همچنان صدرنشین لیگ برتر هستیم و بدون شک برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیم.

محسن حسن‌زاده پس از شکست 6 بر 5 تیمش مقابل دبیری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر چه نتیجه‌ای عجیب در تبریز رقم خورد ولی هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. مستحق شسکت در این دیدار نبودیم و بازیکنان ما قدر موقعیت‌های خود را ندانستند و در حالیکه 5 بر یک مقابل میزبان پیش بودیم ولی متاسفانه بازی را رها کردند و به همین دلیل تیم حریف فرصت یافت به دروازه ما نزدیک شود و حاصل آن جبران گل‌های خورده بود تا اینکه نتیجه بازی هم به نفع آنها برگشت.

وی در ادامه افزود: واقعا تصور اینکه حریف بتواند 4 گل عقب افتاده را جبران کند دور از ذهن بود ولی همیشه اتفاقات این چنینی مانند زنگ هشداری به صدا در می‌آید تا ما از این بازی درس بگیریم. یک تیم باید تا پایان بازی به رقابت و جنگ بپردازد و از چند گل پیش افتادن مغرور نشود.

سرمربی صبای قم در ادامه با بیان اینکه جوانگرایی چنین نتایجی را هم در پی دارد، ادامه داد: ما از بازیکنان بسیار جوانی سود می‌بریم که همین مساله نیز تاثیر خودش را در این بازی نشان داد. در حالیکه حاکم مطلب بازی بودیم و با 4 گل از حریف پیش بودیم، جوانی بازیکنان کار دست ما داد و آنها بازی را رها کردند تا حریف بتواند از این فرصت استفاده کند.

حسن‌زاده در واکنش به احتمال وجود تبانی در لیگ برتر نیز گفت: من وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم ولی این مسائل در فوتسال ما وجود دارد. جامعه فوتسال می‌داند این مسائل وجود دارد و بهتر است من در این زمینه حرفی نزنم. من به تیم تیم دبیری بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدم باید حق خود را در داخل زمین مسابقه بگیریم و به حرف و حدیث‌ها کاری نداریم، اما این چنین مسائل در فوتسال ما وجود دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد.

سرمربی صبای قم در مورد وضعیت داوری در این مسابقه نیز گفت: داوران با تیم دبیری خیلی مهربان بودند و سوت‌ها معمولا به نفع این تیم به صدا در می‌آمد. حتی چند بازیکن این تیم باید اخراج می‌شدند، ضمن اینکه یک پنالتی روی اصغر حسن‌زاده را نیز نگرفتند.

وی در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: هنوز 4 بازی دیگر از لیگ باقی مانده و فکر می‌کنم در هفته‌های پایانی تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد. ما سعی می‌کنیم از بازی‌های باقی مانده نتایج لازم را بگیریم و بدون حرف و حدیث به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز