خبرگزاری کار ایران

تکلیف حریف ما مشخص نیست؛

صانعی: کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد

کد خبر : ۱۰۳۰۵۲

این هفته با گاز خوزستان بازی داریم و نمی‌دانیم تکلیف آنها چیست چون یک بار می‌گویند بازی می‌کنند و یک روز می‌گویند بازی نمی‌کنند چون تکلیف این تیم مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: هفته اول مقابل شهرداری تبریز باختیم اما بچه‌ها در این دیدار خوب کار کردند.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در هفته اول بچه‌های ما بازی خوبی مقابل شهرداری تبریز انجام دادند اما چیزی که از دروازه‌بان مان توقع داشتیم، نبود و بازی را واگذار کردیم. البته دروازه‌بان ما جوان است و خودش قبول دارد خوب کار نکرده و قول داده در بازی‌های بعدی جبران کند. حق بچه‌های ما نبود که چنین گل‌هایی بخورند. البته بازیکنان ما یک هفته است دور هم جمع شده‌اند و کارمان را تازه شروع کرده‌ایم و طبیعی بود هماهنگی لازم را نداشته باشند.

وی در مورد تبعیض ایجاد شده برای بازیکنانی که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بودند، گفت: به هر حال به 3 بازیکن اجازه بازی نداده‌اند و مجتبی نصیری‌نیا برای شهید منصوری بازی کرد. در این رابطه کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد و نمی‌دانم چه پاسخی دارند. حتما دلیل دارند و شاید از قبل چنین اجازه‌ای را از کمیته فوتسال گرفته‌اند و احتمالا اینطوری بوده و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند. آن 3 بازیکن به تیم‌هایی از کشورهای دیگر کمک کرده‌اند و نصیرنیا برای کم به نماینده ایران رفته بود. البته اگر به بازیکنان دیگر اجازه حضور در لیگ بدهند، خوب است و ما استقبال می‌کنیم چون نیاز به بازیکن داریم و حتما از آنها استفاده خواهیم کرد.

صانعی در پایان گفت: این هفته با گاز خوزستان بازی داریم و نمی‌دانیم تکلیف آنها چیست چون یک بار می‌گویند بازی می‌کنند و یک روز می‌گویند بازی نمی‌کنند چون تکلیف این تیم مشخص نیست. امیدوارم مقابل این تیم بازی کنیم چون هر چه بیشتر بازی کنیم، به نفع تیم ما است تیم ما نیاز به بازی دارد و هرچه بیشتر بازی کنیم، بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز