خبرگزاری کار ایران

AFC بفهمد قطعا محروم می‌شویم؛

شمس: هیأت رئیسه لیگ برتر فوتسال مشروعیت خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۹

اگر هر کسی سکوت کند، حسین شمس سکوت نخواهد کرد و بنده به اتفاق همه مدیران باشگاه‌ها به دنبال مجازات افراد خاطی هستیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید چند هفته از لیگ برتر فوتسال بگذرد تا بتوانیم در مورد تیم ها قضاوت کنیم.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد و با توجه به اینکه بازی‌ها تازه شروع شده و تیم‌ها هنوز به درستی جا نیفتاده‌اند و حتی بعضی از تیم‌ها فقط یک هفته تمرین کرده بودند، باید 2-3 هفته از لیگ بگذرد تا بتوانیم در مورد تیم‌ها قضاوت کنیم.هنوز وقت برای کار بسیار زیاد است اما آنچه به چشم آمد، بی قانونی در لیگ بود.

وی افزود: نکته اصلی اینجاست که 3 بازیکنی که در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم‌های خارجی بازی کرده بودند، اجازه بازی در لیگ را نداشتند و به آنها گفته‌اند باید 6 ماه بیرون بمانند اما مجتبی نصیرنیا دروازه‌بان تیم شهید منصوری که به عنوان یار کمکی برای گیتی‌پسند بازی کرده بود، باید 6 ماه بیرون می‌ماند، در نهایت تعجب دیدیم در روز اول برای گیتی‌پسند بازی کرد و این بی قانونی بزرگ انجام شد. هیأت رئیسه لیگ برتر فوتسال که شامل مدیر عامل شهید منصوری و گیتی‌پسند است، تصمیمی گرفتند که به نفع تیم‌های خود بوده و به این ترتیب هیأت رئیسه لیگ مشروعیت خودش را از دست داده و حتما باید انتخابات جدیدی را برگزار کنند چون این هیأت رئیسه بی‌طرف نیست و به باشگاه‌های خودشان فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: آقای افتخاری به عنوان حافظ منافع باشگاه‌ها باید تغییرات اساسی در هیأت رئیسه کمیته فوتسال ایجاد کند چون باشگاه‌های دیگر که با من در ارتباط هستند، به هیچ‌وجه حاضر نیستند این آرا را بپذیرند و جای تعجب است نیروهای نظارتی مثل حراست فدراسیون فوتبال در مقابل این تخلف آشکار هیأت رئیسه لیگ فوتسال هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

شمس در پایان گفت: اگر AFC و فیفا این موضوع و تخلف آشکار را بفهمند قطعا ایران با محرومیت مواجه خواهد شد و به فوتسال ایران اولتیماتوم خواهند داد چون بی قانونی آشکار است. آقایان می‌گویند AFC نباید مجتبی نصیرنیا را قبول می‌کرده و آنها اشتباه کرده‌اند در صورتی که مدارک را این آقایان برای AFC می‌فرستند و حالا اگر AFC بفهمد قطعا با اینها برخورد خواهد کرد. آقایان از موقعیت خود در هیأت رئیسه سوء استفاده می‌کنند و به دیگران می‌گویند سکوت کنید اما اگر هر کسی سکوت کند، حسین شمس سکوت نخواهد کرد و بنده به اتفاق همه مدیران باشگاه‌ها به دنبال مجازات افراد خاطی هستیم و در غیر این صورت باید منتظر عواقب آن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز