خبرگزاری کار ایران

برزیلی‌ها ما را به چشم تهدید می‌بینند؛

دل‌بوسکه: نباید بیش از حد نگران برزیل باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۵

ما از اینکه یک روز کمتر از برزیل استراحت کرده‌ایم، گله‌ای نداریم. بازیکنان من برای حضور در فینال آماده هستند. آنها شرایط فیزیکی خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا

به گزارش ایلنا، بیسنته دل‌بوسکه در آستانه دیدار با برزیل در فینال جام‌کنفدراسیون‌ها گفت: این طبیعی است طرفداران در بازی‌های اسپانیا طرفدار تیم ضعیف‌تر باشند. آنها ما را به چشم یک تهدید می‌بینند ولی باید بگویم در تمام شهرهای برزیل رفتار خیلی خوبی با ما شده است.

سرمربی اسپانیا در ادامه در مورد شرایط روحی شاگردانش گفت: بازیکنان ما از حضور در این فینال به شدت احساساتی شده‌اند. ما در شرایط خوبی هستیم.

دل بوسکه در مورد ترکیب اصلی تیمش نیز گفت: ما تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم. هر کسی که در ترکیب اصلی قرار بگیرد بهترین بازی ممکن را به نمایش خواهد گذاشت.

وی درمورد بازی تیمش مقابل ایتالیا در مرحله نیمه نهایی نیز خاطرنشان کرد: مقابل ایتالیا، بازیکنان توقعات زیادی داشتند ولی نباید به دنبال بهانه باشیم. ما از اینکه یک روز کمتر از برزیل استراحت کرده‌ایم، گله‌ای نداریم. بازیکنان من برای حضور در فینال آماده هستند. آنها شرایط فیزیکی خوبی دارند.

دل‌بوسکه همچنین در مورد شرایط حاکم بر اردوی تیمش گفت: همزیستی مسالمت‌آمیز خوبی در رختکن تیم برقرار است. از اردوی ما در میامی، قبل از شروع تورنمنت همه چیز فوق‌العاده بود. ما به خاطر کارهایی که در داخل و خارج زمین انجام داده‌ایم، واقعا راضی و خوشحال هستیم ولی باید بگویم برزیل هم تیم بزرگی است و انسجام خوبی دارد. آنها سبک فوتبالی مشابه ایتالیا ندارند. مارسلو و آلوس به شدت تهاجمی کار می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ما باید بدون داشتن نگرانی بیش از حد، خودمان باشیم. نباید بیش از حد نگران تیم حریف باشیم چون در این صورت ممکن است هویت خود را از دست بدهیم. نه آنها به خوبی قبل هستند و نه ما بهترین تیم دنیا هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز