خبرگزاری کار ایران

پس از تمدید قرارداد؛

لمپارد: رویای من ماندن در چلسی بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۹

بنفیکا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ را در دست داشت ولی ما قهرمان شدیم.

ستاره 34 ساله چلسی در صحبت‌هایی از احتمال تمدید قراردادش با چلسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد به آی.تی.وی گفت: ما به هدف خود رسیدیم. با بازی 4 شنبه شب و بازی که روز یکشنبه انجام دادیم، درخشان ظاهر شدیم و نشان دادیم تیم ما شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: قهرمانی لحظه فوق‌العاده‌ای برای همه ما است. در طول دو سال گذشته صحبت‌های زیادی در مورد فراز و نشیب در چلسی به گوش می‌رسید. ما فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشتیم و این هم یک جام قهرمانی دیگر.

لمپارد همچنین در ادامه تاکید کرد: این دوره فوق‌العاده‌ای برای ما محسوب می‌شود که اینجا هستیم. ما یک گروه هستیم؛ یک تیم منسجم.

لمپارد در آنالیز عملکرد بنفیکا دراین بازی هم گفت: ما خوش شانس بودیم ولی  باید شانس خود را رقم بزنید. بنفیکا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ را در دست داشت ولی ما قهرمان شدیم. فصلی طولانی بود ولی همه ما با هواداران و اعضای باشگاه دست‌های خود را به هم دادیم و باشگاه چلسی شایسته چنین قهرمانی بود.

تمدید قرارداد

همچنین فرانک لمپارد پس از تمدید قراردادش نیز به سایت اختصاصی باشگاه گفت: بسیار خوشحالم. همه می‌دانند رویای من ماندن در چلسی بود. ما مدت‌ها بود در این مورد بحث کردیم و حتی برای مدتی مذاکرات متوقف شده بود اما در نهایت همه چیز دوستانه پیش رفت.

وی تاکید کرد: می‌خواهم از آبراموویچ برای همه کارهایی که انجام داد تا رویای من محقق شود، تشکر کنم. من عاشق این باشگاه، بازیکنان و بیش از همه، هواداران هستم. هوادارانی که از زمان حضورم در اینجا رفتار فوق العاده ای داشتند. تنها چیزی که من می‌خواستم این بود که همچنان بتوانم در سال‌های پیش رو به باشگاه در راه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر کمک کنم. نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز