خبرگزاری کار ایران

سکونشینی په‌په با تصمیم من بود؛

مورینیو: دلیلی ندارد در مورد تصمیم‌هایم توضیحی بدهم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۱

هیچ دلیلی برای توجیه کردن کارهایم نمی‌بینم. تکلیف قهرمان لیگ مشخص شد و منطقی‌ترین کار این است که به قهرمان تبریک گفت.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید تاکید کرد که دلیل ندارد بخواهد در موردتصمیم‌هایی که می‌گیرد توضیحی بدهد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی با اسپانیول گفت: می‌خواهم ابتدا به بارسایی‌ها تبریک بگویم. فکر می‌کنم واکنش منطقی این است که به آنها تبریک بگوئیم. پارسال ما قهرمان شدیم و الان حداقل کاری که می‌توانیم انجام بدهیم، اهمیت دادن به قهرمانی بارسلوناست.

وی همچنین با اشاره به مصدومیت واران افزود: ما به لطف خدا گزینه‌هایی برای جایگزینی او داریم و باید از بازیکنانی که در تیم داریم استفاده کنیم. مصدومیت او جدی است ولی نمی‌خواهم قبل از پزشکان تیم در این باره حرف بزنم. او شانس حضور در بازی فینال جام‌حذفی و دیگر بازی‌های باقیمانده را ندارد ولی ما گزینه‌های مختلفی را پیش رو داریم. فینال جام حذفی بازی است که همه بازیکنان دوست دارند در آن حضور داشته باشند.

مورینیو در ادامه با اشاره به سکونشینی په په در دیدار مقابل اسپانیول نیز متذکر شد: این تصمیم من است. من سرمربی تیم هستم و دلیلی نمی‌بینم برای کارهایم توضیح بدهم. هیچ دلیلی برای توجیه کردن کارهایم نمی‌بینم. تکلیف قهرمان لیگ مشخص شد و منطقی‌ترین کار این است که به قهرمان تبریک گفت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر پارسال ما قهرمان شدیم، برای رسیدن به آن قهرمانی سختی زیادی کشیدیم و باید به ارزش آن قهرمانی اشاره می‌کردم. الان هم باید به ارزش قهرمانی بارسایی‌ها اشاره کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز