خبرگزاری کار ایران

هدف ما کسب عنوان سوم است؛

آلگری: هیچ مشکل شخصی با برلوسکونی ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۱

سیدورف انسانی بسیار باهوش است و برای او آروزی موفقیت در زندگی دارم.

سرمربی تیم فوتبال میلان تاکید کرد که تمرکز خود را بر روی کسب عنوان سومی در سری A  گذاشته است.

به گزارش ایلنا، ماسیمو آلگری پس از پایان بازی با کاتانیا گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و در جریان بازی با خلق موقعیت‌های بسیار این موضوع را ثابت کردیم.

وی همچنین در مورد عملکرد پاتزینی در این دیدار نیز متذکر شد: پاتزینی بازیکن بسیار فوق‌العاده‌ای است. او توپ را به خوبی در محوطه جریمه حریف به حرکت در می‌آورد اما با تمام این اوصاف تیم نمایش بسیار خوبی داشت.

آلگری همچنین در مورد بنرهای حمایتی هواداران نیز خاطرنشان کرد: برای بنرهای حمایتی از هواداران تشکر می‌کنم. آنها در طول 3 سال حضورم در میلان همه چیز را به دقت زیر نظر داشته‌اند. در حال حاضر تنها به رتبه سوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم، جایگاهی که پس از شروع بسیار ضعیف ابتدای فصل غیرقابل تصور به نظر می‌رسید.

وی همچنین در مورد این احتمال که کلارنس سیدورف فصل آینده هدایت میلان را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: من تنها در اینجا کارم را انجام می‌دهم. انتقادهای برلوسکونی هم سازنده بوده و هیچ مشکل شخصی وجود ندارد. سیدورف انسانی بسیار باهوش است و برای او آروزی موفقیت در زندگی دارم.

سرمربی میلان همچنین در مورد آینده کاری خود نیز افزود: آینده من در میلان به تصمیم باشگاه بستگی دارد. کسی که مواردی را که انجام داده‌ام ارزیابی می‌کند اما این مشکل من نیست و فقط بر روی رتبه سوم تمرکز کرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز