خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال در اندیشه اعاده حیثیت/حمله زنبورها به برنابئو

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۲

آتش تند شاگردان كلاب و كابوس تلخ لواندوفسكی برای رئال در بازی رفت كار را برای مورینیو و شاگردانش به جایی رسانده كه حالا آنها تقریبا برای اخذ جواز حضور در فینال نیاز به یك معجزه دارند.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی برقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دیدار دو تیم رئال مادرید و بروسیادورتموند آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دو تیم رئال مادرید و بروسیادورتموند به عنوان دو چهره راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از برگزاری دیدار رفت خود در این مرحله كه با پیروزی 4 بر یك نماینده آلمان همراه بود، حالا باید یك بار دیگر رو در روی هم بایستند. رویارویی كه در آن رئال رویای صعود به فینال این رقابت‌ها را در سر می‌پروراند و دورتموند نیز با تكیه بر پیروزی بزرگ و قاطع دیدار رفت انگیزه تحمیل شكستی دیگر را به رئال آرزو می‌كند.

آتش تند شاگردان یورگن كلاب و كابوس تلخ رابرت لواندوفسكی برای رئال در بازی رفت كار را برای مورینیو و شاگردانش به جایی رسانده كه حالا آنها تقریبا برای اخذ جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان نیاز به یك معجزه دارند. معجزه‌ای كه بعید است تیم شگفتی‌ساز دورتموند به این راحتی‌ها به آن تن دهد.

هاوارد وب انگلیسی داور این دیدار خوب می‌داند سه شنبه شب كار سختی در ورزشگاه بزرگ سانیاگو برنابئو خواهد داشت و از طرف دیگر لواندوفسكی هم كه با 10 گل زده حالا بعد از رونالدو 12 گله در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان است در این دیدار تلاش خواهد كرد شاهكار خود در این فصل لیگ قهرمانان را با آقای گلی به پایان ببرد.

دیدار این دو تیم سه شنبه شب ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار خواد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز