خبرگزاری کار ایران

نیمکت‌نشینی رونی تاکتیکی بود؛

فیلان: بازی با رئال بخاطر تصمیم داور، خراب و کثیف شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۸

داوری در این بازی ناامید کننده بود. داور بازی را خراب کرد و همه چیز را تغییر داد. داوران باید همه با هم کار کنند.

دستیار سر آلکس فرگوسن تاکید کرد که داور ترک دیدار منچستر - رئال همه چیز را خراب کرد.

به گزارش ایلنا، مایکل فیلان پس از حذف منچستر از لیگ قهرمانان در کنفرانس خبری در مورد قضاوت داور در این بازی گفت: به نظر من او تصمیم ناامید کننده‌ای گرفت. با اخراج نانی، بازی را کثیف کرد. او این بازی را که همه دنیا در حال تماشایش بودند خراب کرد. یک عملکرد خوب و یک بازی تماشایی را به خاطر یک تصمیم بد، خراب و کثیف کرد.

وی در ادامه در مورد احساسات بازیکنان در رختکن یونایتد پس از این شکست افزود: نا امیدی فراوانی بر رختکن حاکم است. حس بدی نسبت به آنچه اتفاق افتاده داریم. سرمربی تیم و بازیکنان تیم به دنبال یک توضیح هستند. ترکیبی از خشم و عدم باور در رختکن تیم وجود داشت.

فیلان در پاسخ به این سوال که از داور بازی عصبانی هستید، متذکر شد: ما نمی‌توانیم این را درک کنیم و نا امیدی ما به همین خاطر بدتر می‌شود چون تاکتیک ما خوب بود. ما در زمین مسابقه راحت بودیم و در نیمه دوم هم خیلی خوب کار را شروع کردیم. رهبری میدان را در دست داشتیم و کنترل بازی در اختیار ما بود.

وی در ادامه افزود: ما چندین فرصت خلق کردیم و این فوق‌العاده بود ولی باید رو به جلو می‌رفتیم. با 11 بازیکن کار کردن مقابل رئال سخت است، با 10 بازیکن کار سخت تر می‌شود. نیمی از مردم دنیا این بازی را دیدند.

دستیار فرگوسن در مورد اینکه آیا فرگوسن با داور دیدار صحبت کرد؟ خاطرنشان کرد: نه. او در شرایط مناسبی برای صحبت کردن با هیچ داوری نیست. همین که من اینجا هستم و او به سالن کنفرانس خبری نیامده، خودش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قرار شد من به جای او اینجا بیایم.

مایکل فیلان در پاسخ به این سوال که مشکل را در ناتوانی داور و اشتباهات او می بینید؟ افزود: داوری شغل سختی است و اگر موافق این موضوع هستید، باید نظرتان را بگوئید. داوری در این بازی ناامید کننده بود. داور بازی را خراب کرد و همه چیز را تغییر داد. داوران باید همه با هم کار کنند. مطمئن هستم بین خودشان صحبت کردند و داور بازی تنها کسی است که تصمیم می‌گیرد و البته ما موافق تصمیم او نبودیم. حتی داور چهارم هم از اخراج نانی متعجب شده بود و به ما گفت هیچ ایده‌ای ندارد که چه اتفاقی در جریان است.

وی همچنین در مورد نیمکت‌نشینی وین رونی در این دیدار نیز گفت: همه ما شاهد آن بودیم که این بازی برای گیگز، چه بازی خاصی بود. این هزارمین بازی او بود ولی دلایل این اتفاق، دلایل تاکتیکی بود. همه بازیکنان در شرایط خوبی برای بازی کردن بودند ولی ما به خاطر مسائل تاکتیکی این تصمیم را گرفتیم و بعد از ساعت‌ها بحث و بررسی به این نتیجه رسیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز