خبرگزاری کار ایران

فکر نکردن به بازی با میلان سخت است؛

مسی: حساب بازی با رئال مادرید جدا است

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۹

زمانی که در بازی‌های پی در پی حضور دارم، اوضاع من بهتر هم می‌شود. بازی کردن همیشه بهتر از تمرین کردن یا استراحت کردن است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا با تمجید از رئال مادرید گفت: رئال تیم فوق‌العاده ای است و برای رسیدن به فینال کوپادل‌ری باید در بالاترین سطح ممکن در بازی این هفته(دور برگشت مرحله نیمه نهایی) به مصاف رئال مادرید برویم.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی بعد از برد 2 بر یک تیم بارسا مقابل سویا در مورد  بازی با رئال مادرید با بیان اینکه انتقاداتی که از رفتارم در پایان بازی با رئال در ورزشگاه برنابئو به گوش می‌رسید، تاثیری روی من نگذاشته، گفت: با اطلاع از اینکه این حرف‌ها از کجا می‌آیند، اصلا من را نگران نمی‌کنند.

وی در مورد بازی با سویا نیز افزود: ما در بازی قبلی خود نتیجه خوبی کسب نکرده بودیم و این کاملا محسوس بود ولی توانستیم بازی را به جلو پیش ببریم. فکر نکردن به بازی با میلان سخت است. می‌دانیم در بازی سن سیرو بهترین بازی ممکن را انجام ندادیم. هرچند هدف ما عقب افتادن از حریف نبود.

مسی در مورد جام حذفی نیز گفت: در بازی با رئال باید بهترین بازی ممکن را مقابل یک حریف فوق‌العاده به نمایش بگذاریم. باید همان بازی‌های قبلی را انجام دهیم و بدون آنکه بازی میلان یا بازی با سویا را در ذهن داشته باشیم، مثل همیشه کار کنیم.

وی با اشاره به انتقادات از او به خاطر آنچه در مادرید به وجود آمده نیز گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم و تنها چیزی که فکرم را مشغول کرده رسیدن به فینال است. با دانستن اینکه این انتقادات از کجا می‌آیند، زیاد خودم را نگران نمی‌کنم. بازی با رئال حسابش جداست. در لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت ما به خود ما بستگی دارد. نباید که نه به رئال و نه به میلان فکر کرد. مقابل ایتالیایی‌ها می‌توانیم واکنش نشان داده و به جریان رقابت برگردیم.

مسی تاکید کرد: من سال‌هاست به این وضعیت عادت کرده‌ام. زمانی که در بازی‌های پی در پی حضور دارم، اوضاع من بهتر هم می‌شود. بازی کردن همیشه بهتر از تمرین کردن یا استراحت کردن است.

وی همچنین در در پاسخ به سوالی در مورد گلزنی در تمام بازی‌های باقی مانده بارسا نیز افزود: من اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. آنچه مهم است اینکه اوضاع تیم خوب پیش برود. آنچه مردم در آینده به ارزیابی‌اش می‌پردازند، آن موفقیت‌هایی است که این تیم به دست خواهد آورد. ما در بازی با میلان موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم. در بازی با سویا و با حضور ویا، فضاهای بیشتری برای من ایجاد شد.

مسی در مورد بهترین گلی که به ثمر رسانده نیز متذکر شد: از نظر خودم بهترین گل‌هایم آن گل‌هایی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا زدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز