خبرگزاری کار ایران

نیمار می‌تواند لئو را پشت سر بگذارد؛

رونالدینیو: حسرت می‌خورم کمتر کنار مسی بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۵۴

اگر چه مسی تا اندازه‌ای پله و مارادونا را زیر سایه برده اما نیمار می‌تواند در بلند مدت، به او برسد.

ستاره سابق بارسا تاکید کرد که بزرگترین افسوس او کمتر بازی کردن در کنار لیونل مسی است.

به گزارش ایلنا، رونالدینیو که چهارشنبه شب باید همراه برزیل مقابل انگلیس به میدان برود در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه در لیگ برتر به میدان نرفته حسرت می‌خورد یا نه، گفت: نه، زیرا من برای چند باشگاه خوب دنیا به میدان رفتم. تنها حسرت من این است که چرا فصول بیشتری در کنار لیونل مسی بازی نکردم.

وی ادامه داد: او دوست خوبی است. در همان سنین پایین هم می‌شد حدس زد که او روزی بهترین خواهد بود. هیجان انگیز است که ببینید این بچه کاری را انجام می‌دهد که بسیاری از بازیکنان آرزوی آن را دارند.

رونالدینیو در ادامه متذکر شد: اگر چه مسی تا اندازه‌ای پله و مارادونا را زیر سایه برده  اما نیمار می‌تواند در بلند مدت، به او برسد. مسی در 4-3 سال اخیر بهترین بازیکن دنیا بوده است. او کاملا ثبات داشته، چیزی که فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی از آن برخوردار بوده باشد.

وی با اشاره به ستاره این روزهای برزیل افزود: نیمار جوان است و من نمی‌توانم توصیف کنم چقدر می‌تواند ویژه باشد. در دو - سه فصل آینده، او به بهترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد.

رونالدینیو در مورد دیدار مقابل انگلیس نیز گفت: انگلیس فوتبالی فیزیکی به نمایش می‌گذارد. من در مقابل چند نفر از بهترین بازیکنان انگلیس بازی کردم. سخت‌ترین رقبا برای من مدافعانی هستند که نمی‌توانید هیچ راهی مقابل آنها پیدا کنید. مالدینی و جان تری دو نفر از این مدافعان بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز