خبرگزاری کار ایران

برای تیمی که نه تاکتیک دارد، نه برنامه؛

خلعتبری هم مشکل تیم دایی را حل نمی‌کند!

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۱

دایی باید هر چه زودتر مشکلات فنی تیمش را برطرف کند و در غیر این صورت راهی جز جدایی از این مجموعه بزرگ و پرطرفدار نخواهد داشت.

علی دایی این روزها تمام توانش را به کار گرفته تا محمدرضا خلعتبری را جذب کند و او را در ترکیب پرسپولیس قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه پرسپولیس با توجه به قرارداد سنگینی که خلعتبری با باشگاه عجمان امارات دارد، در ماه‌های اخیر انرژی و زمان زیادی را صرف به خدمت گرفتن این بازیکن ملی‌پوش کرده اما مشکلات فنی پرسپولیس با حضور خلعتبری برطرف می‌شود؟ ایا حضور خلعتبری در جمع سرخ‌پوشان تهرانی باعث می‌شود این مجموعه سر و سامان بگیرد و در هفته‌های آینده شاهد بازی‌ها و نتایج خوب پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باشیم؟

نگاهی بر عملکرد پرسپولیس در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که تیم دایی تاکتیک مشخصی ندارد و برنامه و هدفی برای رسیدن به پیروزی در این مجموعه دیده نمی‌شود. پرسپولیس این روزها بی برنامه‌تر از همیشه وارد میدان می‌شود و دایی دلخوش به درخشش تک ستاره‌هایش در بازی‌های مختلف است و روزی که بازیکنانش در فرم آیده‌آل نباشند و درخشش لازم را نداشته باشند، مثل دیدار با نفت تهران به یک تیم بی آزار تبدیل می‌شوند که در طول 90 دقیقه حرفی برای گفتن ندارند و دست خالی از میدان خارج می‌شوند.

دایی این روزها تمام توانش را صرف به خدمت گرفتن خلعتبری کرده و حتی از حسین هدایتی درخواست کرده که پول رضایت‌نامه این بازیکن ملی‌پوش را بپردازد تا خلعتبری بتواند در ادامه راه با پیراهن پرسپولیس به میدان برود اما واقعیت این است که مشکل پرسپولیس با حضور خلعتبری حل نخواهد شد چراکه پرسپولیس تاکتیک و برنامه مشخصی در زمین ندارد و حضور یک بازیکن نمی‌تواند تحولی در سرخ‌پوشان تهرانی ایجاد کند و آنها را به ساحل آرامش برساند. دایی در این مقطع باید تلاش کند تا مشکلات فنی و تاکتیکی تیمش را برطرف کند تا در ادامه لیگ بتواند نتایج مطلوبی کسب کند و اعتماد هواداران پرسپولیس را به دست آورد تا همچنان از حمایت آنها در بازیهای مختلف برخوردار باشد.

پرسپولیس این روزها نمایش بسیار ضعیفی دارد و نمی‌تواند در زمین انتظار است هوادارانش و اهالی فوتبال را برآورده کند. تیم دایی پس از گذشت 6 هفته از لیگ برتر 5 امتیاز از صدرنشین رقابت‌ها عقب افتاده و ادامه این روند می‌تواند روزهای بسیار سختی را برای شهریار و شاگردانش رقم بزند تا جایی که او هم به سرنوشت استیلی و مانوئل ژوزه در جمع سرخ‌پوشان پایتخت دچار شود. دایی باید هر چه زودتر مشکلات فنی تیمش را برطرف کند و در غیر این صورت راهی جز جدایی از این مجموعه بزرگ و پرطرفدار نخواهد داشت.

گزارش: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز