خبرگزاری کار ایران

حس و حال هواداران را درک می‌کنیم

منافی: شرایط تغییر می‌کند چون ما پرسپولیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۵۵

در بازی برابر نفت خیلی خوب نبودیم ولی اینطور هم نبود که نبض بازی دست آنها باشد. هواداران را درک می‌کنیم و این بازی را جبران خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی برابر نفت خیلی خوب نبودیم ولی اینطور هم نبود که نبض بازی دست آنها باشد. هواداران را درک می‌کنیم و این بازی را جبران خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، جواد منافی افزود: ما در بازی روز جمعه خیلی خوب نبودیم اما نفت هم خیلی خوب بازی نکرد. اینکه بعضی عوامل تیم نفت گفته‌اند نبض بازی دست آنها بود، حرف درستی نیست.

وی ادامه داد: در روزی که پرسپولیس خوب نبود، نفت از فرصت استفاده کرد. ما مستحق باخت نبودیم و در شرایطی که همه فکر می‌کردند بازی تمام است آنها روی یک موقعیت نصف و نیمه به گل رسیدند. فوتبال همین است. همه چیز در یک لحظه عوض می‌شود. بچه‌های ما تلاش زیادی کردند ولی روز ما نبود. فرصت زیاد است و ما این بازی را جبران می‌کنیم. البته باخت بدی بود و هم ما و هم هواداران انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم.

مربی سرخ پوشان درباره عمکرد دفاعی و هجومی تیم خاطرنشان کرد: اسکلت خط دفاع و خط دروازه حفظ شده و فقط میثم حسینی جای پولادی را گرفت. عناصر هجومی هم در کارهای دفاعی کمک می‌کنند و در دریافت دو گل در شش بازی آمار خوبی است که نشان می‌دهد خط دفاع و دروازه خوب کار کرده‌اند. البته در گلزنی تا حدی ناموفق بوده‌ایم. بازیکنان خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم. به طور حتم تیم در فاز هجومی تغییر خواهد کرد. قبول داریم که در بازی با نفت موقعیت گلزنی به حد کافی نداشتیم. البته تیم نفت هم در نیمه دوم چشم به ضد حملات داشت و با جمع شدن در یک سوم دفاعی خود، کار را برای مهاجمان و هافبک‌های ما سخت کردند.

وی تصریح کرد: البته ما در بازی‌های قبلی موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردیم ولی به گل‌های زیاد نرسیدیم که روی هر دو موضوع در حال کار کردن هستیم و این مسائل حل می‌شود تا پرسپولیسی که دلخواه ما و هواداران باشد را در زمین ببینیم.

منافی ادامه داد: ما شرمنده هواداران هستیم. حس و حال آنها را به خوبی درک می‌کنیم چون خودمان از همین خانواده پرسپولیس هستیم. شب سختی بود. می‌دانیم از بازیکنان و کادر فنی انتظار دارند و انتظارات آنها نیز به حق است. می‌فهمیم که چه حالی دارند، فقط امیدواریم صبور باشند و تلاش می‌کنیم جلوی فولاد این بازی را جبران کنیم. مسابقات ادامه دارد و مطمئن هستم شرایط تغییر می‌کند چون ما پرسپولیس هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز