خبرگزاری کار ایران

نسبت به سال گذشته بهتریم؛

رویانیان: پرسپولیس غافلگیر شد؛ نباید خود را فریب بدهیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۸

ما می‌توانستیم با نتیجه مساوی به رختکن برویم و به اعتقاد بنده شکست تیم ناشی از غافلگیری در ثانیه‌های پایانی بود. پرسپولیس تیمی خوب و دایی هم یک مربی بزرگ است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نسبت به سال گذشته در این برهه بهتر هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان درباره شکست سرخ پوشان مقابل نفت در ورزشگاه تختی عنوان کرد: از نظر کلی ورزشگاه تختی به عنوان یک سرمایه ملی باید احیاء شود. ما نمی‌خواهیم شکست تیم را به بازی در این ورزشگاه ربط دهیم. البته ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که امیدواریم آن نیز برطرف شود. شرایط ورزشگاه برای هر دو تیم مساوی بود و ایراد گرفتن و ربط دادن باخت تیم به این مسئله جایز نیست همانطور که علی دایی هم در کنفرانس خبری شکست تیم را به ورزشگاه ربط نداد. به هر حال میزبانی حق تیم نفت بوده است. همانطور که ما از میزبانی بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: به تیم نفت تبریک می‌گویم. سرمربی تیم حریف از خودمان و از پیشکسوتان پرسپولیس بود. ما می‌توانستیم با نتیجه مساوی به رختکن برویم و به اعتقاد بنده شکست تیم ناشی از غافلگیری در ثانیه‌های پایانی بود. پرسپولیس تیمی خوب و دایی هم یک مربی بزرگ است. این تیم به روزهای خوب خود برمی‌گردد. فصل گذشته در پایان هفته ششم اصلا وضعیت خوبی نداشتیم و در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که می‌توانیم با هوشیاری و تلاش بیشتر فاصله امتیاز با صدر جدول را از بین ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما از تیم انتظار داریم امتیازات را جمع کند، چراکه حتی از دست دادن یک امتیاز هم در آینده حسرت‌آور خواهد بود. ما نباید خود را فریب بدهیم. کتمان واقعیت هم نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه باعث می‌شود از مسیر موفقیت خارج شویم.

رویانیان تصریح کرد: در مقطع فعلی آنچه اهمیت دارد تقویت روحی تیم است. اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس این تیم را تنها نمی‌گذارند و کمک خواهند کرد تیم به بالای جدول برود. وظیفه ما تقویت تیم است و اینکه بستر لازم برای تقویت فنی و روحی تیم را فراهم آوریم. از آنجا که پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار است فشارهای فراوانی از نظر روحی و روانی روی تیم وجود دارد که بطور طبیعی پس از باخت‌ها این فشار مضاعف می‌شود. در چنین شرایطی، دوستداران پرسپولیس باید به کمک تیم بیایند.

رویانیان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس مثل کوه پشت تیم هستند. آنها با حضور همه‌جانبه خود در ورزشگاه‌ها امسال هم پرسپولیس را به پرطرفدارترین تیم رقابت‌ها بدل کرده‌اند. حمایت هواداران تاثیر بسیار زیادی در خروج پرسپولیس از این وضعیت و بازگشت به بالای جدول دارد. انشاءالله هواداران با همین روحیه بزرگ منشی و صبر و تحمل از تیم حمایت خواهند کرد. بزرگترین فتنه و عامل تخریب تیم می‌تواند چند دستگی در شرایط کنونی و تفرقه باشد. در حال حاضر آنچه ضروری و تاثیرگذار است حفظ آرامش، اتحاد و همدلی در همه ارکان باشگاه، تیم و اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس است.

وی یادآور شد: باز هم تکرار می‌کنیم که ما باید منطقی باشیم، با سختی‌ها و مشکلات مبارزه کنیم. خودمان را فریب ندهیم و در این شرایط است که می‌توانیم به شرایط مطلوب برگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز