خبرگزاری کار ایران

تیمی مسن با مشکلات فنی زیاد؛

بحران در اطراف امیر و استقلال پرسه می‌زند!

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۵

با شرایطی که آبی‌پوشان تهرانی دارند، بحران در اطراف این تیم پرسه می‌زند و هر لحظه ممکن است آنها را به قهقرا ببرد.

شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، اتفاق کوچکی نیست که به راحتی از کنار آن بگذریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی فینال زودرس لیگ را در خانه به سپاهان باخت تا انتقادات نسبت به تیم او شدت بگیرد. در حال حاضر انتقادات نسبت به میانگین سنی آبی‌پوشان تهرانی زیاد شده اما آنچه که مسلم است،‌ اینکه، تیم قلعه‌نویی تا تیم شدن کار زیاد دارد. البته یک جمله معروف در فوتبال ایران هست که می‌گوید: تیم‌های قلعه‌نویی در چند هفته اول زیر فشار دوران سخت بدنسازی هستند و نباید از آنها انتظار داشت. این جمله در سال‌های گذشته به اثبات رسیده اما امسال لیگ برتر حال و هوای خاص دارد و تیم های مدعی قهرمانی حق هیچ گونه اشتباهی را ندارند و باید روی تک تک امتیازات حساب کنند تا شانس خود را به حداکثر ممکن برسانند. استقلال امسال علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی باید در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود که کار آبی پوشان تهرانی را بسیار سخت خواهد کرد.

استقلال در لیگ سیزدهم تا اینجای کارنشان داده که به لحاظ سنی شرایط خوبی ندارد از نظر فنی و تاکتیکی هم شرایط جالبی ندارد به خصوص اینکه در این فصل یک هافبک طراح سطح بالا همچون مجتبی جباری را هم در اختیار ندارد و هنوز جایگزین خوبی هم برای او پیدا نکرده اند به همین دلیل نگرانی ها برای آینده استقلال به حداکثر ممکن رسیده است.

قلعه‌نویی فصل بسیار سختی را در پیش دارد و فشارها را از همین شروع لیگ به خوبی احساس می کند. تیم او مدافع قهرمانی است و انتظارات از شخص امیر و استقلال بسیار بالا است و اگر شرایط همینطور پیش برود، آبی پوشان تهرانی روزهای بسیار بدتری را تجربه خواهند کرد. استقلال این هفته هم بازی بسیار سختی مقابل فجرسپاسی در شیراز دارد، تیمی که هرچند از یک سری جوان جویای نام تشکیل شده اما غلام پیروانی نشان داده که کارش را بسیار خوب بلد است و به خصوص مقابل پرسپولیس و استقلال، راه گرفتن امتیاز را بهتر از هر کسی می‌داند و می‌تواند تیمش را دست پر از میدان خارج کند. به هر حال امیر و استقلال روزهای پرالتهابی را پیش رو دارند و باید تلاش زیادی داشته باشند تا بتوانند به شرایط آرمانی برسند و وارد بحران و حاشیه نشوند. البته با شرایطی که آبی‌پوشان تهرانی دارند، بحران در اطراف این تیم پرسه می‌زند و هر لحظه ممکن است آنها را به قهقرا ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز