خبرگزاری کار ایران

خواسته‌های کی‌روش قابل قبول نیست؛

پورحیدری: استقلال- سپاهان حساس‌تر از همه بازی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۲

تیمی مثل استقلال که تلاش کرده و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده، چطور می‌تواند از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟ این تیم اگر قهرمان شود افتخارش به نام فوتبال ایران خواهد بود

منصور پورحیدری پیشکسوت و عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری همچنین درباره خواسته‌های اخیر سرکربی تیم ملی نیز اظهارنظر کرده و معتقد است خواسته‌های کارلوس کی‌روش قابل قبول نیست. گفت‌وگوی او را با سایت رسمی باشگاه در ادامه می‌خوانید:

شرایط این روزهای استقلال را چطور می بینید؟

خدا را شکر استقلال، امسال تیم خیلی خوبی بسته که باید بابت این مهم به فتح‌الله‌زاده خسته نباشید بگوئیم. تمرینات هم خیلی جدی در حال پیگیری است و همه تلاش تیم بر این است تا بتوانیم فصل خیلی خوبی را رقم بزنیم.

اولین بازی استقلال هم که با کسب 3امتیاز همراه شد؟

وزش باد در کیفیت آن بازی خیلی تاثیر داشت ضمن اینکه طبیعی بود در بازی اول، تیم خیلی هماهنگ نباشد. با اینحال خداراشکر که با تجربه بچه‌ها توانستیم 3امتیاز را مال خود کنیم.

شعارهای عجیبی هم از سوی تماشاگران در آن بازی متوجه امیرقلعه‌نویی و بازیکنان استقلال شد؟

من امیدوارم امسال شرایطی پیش بیاید که شاهد مسائل این چنینی نباشیم. نمی‌‌دانم چرا این اتفاق از هفته اول شروع شده و اگر بازی‌ها حساس شود چه می‌شود!

استقلال و سپاهان پنجشنبه به مصاف هم می‌روند و خیلی‌ها اعتقاد دارند این بازی فینال لیگ خواهد بود؟

هر 2 تیم جزو مدعیان لیگ هستند و طبیعی است که این بازی حساس‌تر از بقیه دیدارها باشد. البته هنوز هفته دوم است و 2 تیم به لحاظ هماهنگی و آمادگی، صددرصد نیستند ولی مردم انتظار فوتبال زیبا از آنها دارند که امیدوارم این مهم تحقق پیدا کند.

صحبت‌های کارلوس کی‌روش هم در چند روز اخیر سروصدای زیادی به پا کرده؟

به نظرم خواسته‌های او قابل قبول نیستند. مثلا تیمی مثل استقلال که تلاش کرده و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده، چطور می‌تواند از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟ این تیم اگر قهرمان شود افتخارش به نام فوتبال ایران خواهد بود و به خاطر همین است که استقلال و حتی بقیه تیم‌ها، باید با تمام نیروهای خود در این رقابت‌ها حاضر باشند. ضمن اینکه مگر نه این بود که تیم ملی در 3 بازی آخرش، با تکیه بر استخوان‌بندی استقلالی‌اش توانست صعود کند؟ من امیدوارم کی‌روش لیگ ما را جدی‌تر دنبال کند چون امسال به طور قطع بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد تا بتوانند در پایان لیگ، جزو سربازان تیم‌ملی در جام جهانی باشند.

7مرداد سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیا با مربیگری شما بود. فکر می‌کنید این افتخار امسال تکرار می‌شود؟

آن قهرمانی نتیجه یک تلاش جمعی بود. من امیدوارم امسال هم این اتفاق دوباره تکرار شود چون حتی چند تن از بازیکنان خوب آن قهرمانی، امروز در کنار استقلال هستند؛ مثل قلعه‌نویی، بیانی یا عالمی. همه تلاش این تیم فعلی، آوردن یک ستاره دیگر به روی پیراهن استقلال است. با توجه به کادرفنی خوبی که داریم و همینطور بازیکنان باتجربه، انشاءالله به این هدف برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز