خبرگزاری کار ایران

به عنوان یک کرمانی و پیشکسوت متاسفم؛

کهندل: از مجتبی تقوی دلجویی کردیم، اما قبول نکرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۳

یک عده ناوارد در تمرین تیم به مربی ما توهین کرده‌اند که خودمان هم متاسف شدیم و از بیژن طاهری عذرخواهی کردیم و نباید قضیه را اینقدر بزرگ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: امروز صبح مجتبی تقوی همراه با من به تهران آمد که کنار تیم باشد اما با مصاحبه تندی که کرده نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

ایرج کهندل در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: تقوی صبح امروز با من به تهران آمد تا در بازی با راه‌آهن کنار تیم باشد اما مصاحبه تندی کرده و گفته اهل باج دادن نیستم. چه باجی؟ یک عده ناوارد در تمرین تیم به مربی ما توهین کرده‌اند که خودمان هم متاسف شدیم و از بیژن طاهری عذرخواهی کردیم و نباید قضیه را اینقدر بزرگ کنیم.

وی افزود: درست نیست کادر فنی تیم را ول کند و برود. تقوی آدم محترم و مربی بزرگی است و ما و مردم کرمان به وی احترام می‌گذاریم و دوستش داریم و ای کاش این اتفاقات نیفتاده بود تا با این خاطره از شهرمان برود.

سرپرست همچنین متذکر شد: این برای اولین بار بود این اتفاق نادر برای یک مربی در شهر ما افتاد. ما از وی و طاهری دلجویی و عذرخواهی کردیم حتی مدیرعامل باشگاه و رئیس هیات مدیره هم از تقوی دلجویی کردند، اما به هر حال تصمیم گیرنده خود وی است.

کهندل در پایان در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم برای بازی فردا چه خواهد شد، گفت: به هر حال دستیاران وی هستند و تیم را اداره می‌کنند اما در بدترین شرایط این اتفاق برای ما افتاد. انشاالله این مسائل روی روحیه بازیکنان تیم اثر نگذارد. واقعا به عنوان یک کرمانی و پیشکسوت متاسفم. کرمانی‌ها این طور آدم‌هایی نیستند و اگر اتفاقی افتاده روی علاقه بیش از حد هواداران به تیم است، اما از خصوصیات ورزشکاران گذشت و پهلوانی است و بهتر بود که عذرخواهی و دلجویی ما را می پذیرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز