خبرگزاری کار ایران

لباس‌های گشاد به ما بدهند؛

شاهرودی: اگر حسن روحانی فوتبال بلد است بیاید بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۷

حضورم در ترکیب تیم ملی 98 مقابل تیم ملی حال حاضر را در خبرها شنیده‌ام اما هنوز کسی با ما در این رابطه تماس نگرفته است.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضورم در ترکیب تیم ملی 98 مقابل تیم ملی حال حاضر را در خبرها شنیده ام اما هنوز کسی با ما در این رابطه تماس نگرفته است.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم بازی تیم 98 با تیم ملی حال حاضر بازی خوبی خواهد شد. این دیدار یک بازی سمبلیک است تا تیم 2014 روحیه بگیرد. به نظر من کار قشنگی است اما کاش یک هفته دیرتر برگزار می‌شد تا بچه‌های 98 چند جلسه تمرین می‌کردند چون از شرایط آرمانی دور هستیم. انشاءالله لباس‌های گشاد به ما بدهند تا راحت‌تر باشیم.

وی در مورد حضور محمود احمدی‌نژاد در این دیدار گفت: بالاخره بازی کردن با ایشان افتخاری است و انشاءالله بازیکنان پاس آخر را به ایشان بدهند. حضور رئیس جمهور روحیه مضاعفی برای ملی‌پوشان است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اگر حسن روحانی هم فوتبال بلد است به عنوان رئیس جمهور جدید بیاید و بازی کند.

شاهرودی در پایان گفت: جمع شدن بچه‌های 98 دور هم خیلی جالب است و یاد بازی‌های گذشته تیم ملی در مقدماتی 98 می‌افتیم که در استادیوم آزادی بازی می‌کردیم و همان شور و حال گذشته در استادیوم موج خواهد زد. خوشحالم بچه‌ها را دوباره می‌بینیم و با هم بازی می‌کنیم. انشاءالله یک شب خوب فوتبالی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز