خبرگزاری کار ایران

اشتباه استراتژیک فتح‌الله‌زاده؛

نخبه‌کشی فوتبالی در سرزمین آبی!

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۲

در این زمینه اشتباه استراتژیک فتح‌الله‌زاده که پای بیانیه‌ای مخرب ایستاد هم مؤثر بود. آخر کدام باشگاه دنیا بر علیه ستاره خودش یک‌باره بیانیه‌ای با شدیدترین ادبیات ممکن صادر می‌کند؟!

ایلنا: ناسپاسی امری دو طرفه و همه‌گیر در ابنا بشری ایرانی‌هاست. اصولا قدرشناسی را وقتی پاس می‌داریم که طرف‌مان برای ما تب کرده باشد، وگرنه ضرب‌المثل "سگ و دیگ‌جوشان" را خوش می‌نوازیم!

حالا حکایت مجتبی جباری و باشگاه استقلال و طرفداران این تیم نمونه‌ای بارز است که البته مثال‌ها فراوان و البته زودگذری دارد. روزی مجتبی آمد استقلال؛ او پس از گذران خدمت سربازی در ابومسلم آمد و تا همین امروز بگیر و ببند داشته. تا وقتی بوده، درست و حسابی کار کرده و زمان نبودنش اما کلی حرف و حدیث پشت سرش.

هر ساله همین ایام هول و ولا می‌افتاد به جان تیم که می‌رود یا نه... و بالاخره «آن سبو بشکست و پیمانه بریخت»! درست یا اشتباه بودنش را خود مجتبی بهتر می‌داند؛ هرچند در این زمینه اشتباه استراتژیک فتح‌الله‌زاده که پای بیانیه‌ای مخرب ایستاد هم مؤثر بود. آخر کدام باشگاه دنیا بر علیه ستاره خودش یک‌باره بیانیه‌ای با شدیدترین ادبیات ممکن صادر می‌کند؟!

با این اوضاع و شرایط حالا هواداران چگونه توقع حضور خالصانه و فارغ از دغدغه بازیکنان جوانی همچون آرش افشین را داشته باشند. این دست بازیکنان جوان وقتی می‌بینند با ستاره تیم اینگونه برخورد می‌شود و اصولا دست‌اندرکاران استقلال در ذهن‌شان به عنوان قهرمان نخبه‌کشی شکل می‌گیرد، بنابراین قید حضور در این تیم را می‌زنند و بی‌خیال ماجرا می‌شوند.

سوال اینجاست که با سایر نخبگان استقلال چه رفتاری شد؟!... همین دهه اخیر چقدر از قدیمی‌ها با سلیقه شخصی ناچار به ترک استقلال شدند!!

جباری امروز رفت. او خودش هم خوب می‌داند هیچ تیمی برایش استقلال نمی‌شود و البته هواداران هم می‌دانند جایگزین مناسبی برای او وجود ندارد اما تیم باید راه و مسیر صعودی خودش را ادامه دهد؛ بی‌حرف و حدیث و حاشیه‌سازی.

مجتبی جباری، شماره 8 استقلال یک روز دوباره به این تیم باز می‌گردد و طبعا با برخی مسئولان و هواداران تیم که امروز رفتار تندی دارند، چشم در چشم خواهد شد؛ حال بهتر نیست رفتارهای ناصحیح کنار گذاشته شود و انتخاب بازیکن قدیمی تیم را محترم بداریم؟!

یادداشت از رضا سالار

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز