خبرگزاری کار ایران

با دعوت حسن‌زاده صورت گرفت؛

رحیمی، شیرینی و دهنوی در کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۱

کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی محکوم کرد.

کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال از صدور احکام و دعوت به کمیته انضباطی خبر دادند.

به گزارش ایلنا، آرای صادر شده توسط کمیته های انضباطی و استیناف و دعوت شدگان به کمیته انضباطی به شرح زیر است:

رحیمی، شیرینی و دهنوی در کمیته انضباطی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است. در این باره کمیته انضباطی از رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه شنبه 25 تیر92 با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

سایپا هیچ بدهی ندارد

کمیته انضباطی اعلام می کند که با توجه به بررسی های به عمل آمده باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به باشگاه مذکور از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.

تراکتور باید 350 میلیون تومان به قلعه‌نویی بپردازد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدیدنظر خواهی امیر قلعه‌نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در 28 آذر91 صادر کرد. این کمیته اعلام کرده  پس از بررسی پرونده از همه زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با قلعه‌نویی داشته، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش‌های پرداخت نشده به قلعه‌نویی 350 میلیون تومان است که کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز