خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم بدون حاشیه بازی کنم؛

اولادی: هدفم بازی در جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۷

دلیل انتخاب نفت تهران برای فصل جاری این بود که می‌خواستم در تیمی بدون حاشیه بازی کنم.

مهاجم تازه وارد تیم فوتبال نفت تهران گفت: دلیل انتخاب نفت تهران برای فصل جاری این بود که می خواستم در تیمی بدون حاشیه بازی کنم.

مهرداد اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نفت تهران را به این دلیل انتخاب کرده ام که می‌خواستم امسال در تیمی بدون حاشیه بازی کنم. تیمی که همه چیز سر جای خودش باشد که میان تیم‌های تهرانی نفت را انتخاب کردم از این انتخاب خوشحالم و انشا‌الله بتوانیم با نفت تهران نتایج خوبی کسب کنیم و سهمیه آسیا را بگیریم یا حداقل جزو شش تیم بالای جدول باشیم.

وی افزود: اولین هدفم در فصل جدید ارائه بهترین عملکرد برای حضور در تیم ملی و جام جهانی است. دوست دارم امسال برای نفت مثمرثمر باشم تا بتوانم شانس بازی در جام جهانی را به دست آورم البته نه تنها من بلکه همه بازیکنان با انگیزه حضور در جام جهانی در لیگ امسال شرکت می‌کنند.

اولادی در پایان گفت: امسال به آقای گلی در لیگ هم فکر می کنم. پارسال در ملوان کمتر گل زدم چون مهاجم نبودم و بیشتر در کناره‌ها بازی می‌کردم اما اگر امسال مهاجم باشم می‌توانم به نفت تهران در امر گلزنی کمک کنم و آقای گل هم بشوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز