خبرگزاری کار ایران

رویانیان از سوخت و دوخت پول می‌گیرد؛

فتح الله زاده: آندو بیاید، ساموئل جدا می‌شود/می‌دانستم مدیرعامل می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۲

اصلا قرار نبود از مدیرعاملی استقلال برکنار بشوم، اما استفعا دادم تا این شایعه‌ها تمام شود. رابطه‌ام با وزیر بسیار خوب است و می‌دانستم مدیرعامل می‌مانم.

مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه معرفی نوشابه انرژی‌زای استقلال بار دیگر خبرنگاران را با تیترهای مختلف سورپرایز کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علی فتح الله زاده در نشست خبری گفت: نکونام و رحمتی امشب به باشگاه می‌آیند و قراردادشان را امضا می‌کنند. خسرو حیدری به امیری پیامک زده که به فتح‌الله‌زاده بگو از جیبش خسروهای دیگری که دارد را در بیاورد. او از دسترس خارج شده و نمی‌توانم با او تماس بگیریم. تلاش می‌کنم منتظری را برای ماندن در استقلال تا پایان فصل متقاعد کنم. تکلیف پیشنهادهای خارجی تیموریان فردا مشخص می‌شود. اگر از ایران نرود، با ما قرارداد می‌بندد. اگر آندو بیاید، ساموئل از استقلال جدا می‌شود.

وی افزود: برای اینکه ثابت کنیم از کارهای اقتصادی غافل نیستیم، امروز از نوشابه انرژی‌زای استقلال رونمایی کردیم. محمد رویانیان بعد از خرید هواپیما به ما نیشخند می‌زد اما ما از سال‌ها قبل مجوز این کار را داشتیم و چون به صرفه نبود دنبالش نرفتیم. رویانیان از طرف چند وزارتخانه حمایت می‌شود. شنیده‌ام 200 میلیارد تومان بودجه در اختیارش است. رویانیان از سازمان سوخت و دوخت پول می‌گیرد اما شرایط ما چیز دیگری است.

مدیرعامل استقلال در خصوص استعفای خود گفت: اصلا قرار نبود از مدیرعاملی استقلال برکنار بشوم، اما استفعا دادم تا این شایعه‌ها تمام شود. رابطه‌ام با وزیر بسیار خوب است و می‌دانستم مدیرعامل می‌مانم. رابطه‌ام با معاونان وزیر اظهر من الشمس است و قابل گفتن نیست.

وی درخصوص مجتبی جباری و نکونام گفت:به رفتار حرفه‌ای جواد نکونام غبطه خوردم. امروز برای من یک دسته از چک‌هایی که از باشگاه گرفته و پاس نشده بود را آورد و به من داد. علی امیری و قلعه‌نویی در این شرایط بحرانی خیلی به من کمک کردند. مجتبی جباری مثل پسر من است اما صحبت‌هایی که درباره تیم انجام داد اصلا درست نبود. همین که به تازگی گفته منظورش باشگاه و مدیریت تیم نبوده یک اتفاق مثبت است. بحث من این است که این رفتارها و صحبت‌ها اصلاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز