خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهم رفوزه‌اش کنم؛

دادرس: نمره عباسی در وزارت ورزش 12 است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۹

نتایج خوب کاروان ورزش ما در المپیک و صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی را نباید به حساب محمد عباسی نوشت.

کارشناسی ورزش کشورمان گفت: نتایج خوب کاروان ورزش ما در المپیک و صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی را نباید به حساب محمد عباسی نوشت.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: محمد عباسی بعضی از نتایج ورزش مثل نتایج کاروان ما در المپیک و صعود تیم ملی به جام‌جهانی را به حساب خودش می‌نویسد اما با 2 سال فعالیت نمی‌شود این کارها را به حساب وی  نوشت چون این اتفاقات یک پروسه طولانی بود و عباسی هم به این کشتی سوار شد.

وی افزود: یکسری از عزل و نصب‌های عباسی در فدراسیون‌ها بسیار بد و غیرکارشناسی بود چون غیر ورزشی‌ها را آورد و ورزش ما حالا حالاها باید تاوان حضور این آدم‌ها را پس بدهد چون این افراد هیچ سنخیتی با ورزش نداشتند. به نظر من نمره عباسی در وزارت ورزش 12 خواهد بود و نمی‌خواهم رفوزه‌اش کنم چون ورزش مقوله سنگینی است. اگر وی از اهالی خوشنام و کاردان ورزش در کنار خودش و فدراسیون استفاده می‌کرد، بهتر بود اما با این تعلیق‌هایی که دوران وی  اتفاق افتاد و آبروی ما رفت، عباسی بیشتر از نمره 12 نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: عباسی خودش باید قبول نمی‌کرد به وزارت ورزش بیاید اما چون ورزش شوق‌انگیز است و جذابیت خاصی دارد، آقایان حاضرند هزار تا کار کنند که بیایند.

وی ادامه داد: بزرگترین اشتباه عباسی این بود که یکسری آدم‌های غیر ورزشی را به عنوان رئیس فدراسیون‌ها گذاشت که عملکردشان 10 تا یک تومنی هم نمی‌ارزید و فقط ژست مدیریت می‌گرفتند و از رانت ورزش استفاده می‌کردند. ما آدم‌هایی در فدراسیون‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف داشتیم که در دوران عباسی به راحتی آنها را از دست دادیم. این‌ها فقط آدم می خواستند نه مدیر تا افراد خودشان راس کار باشند و همین رویکرد باعث شد در رشته‌های مختلف دچار مشکل شویم.

دادرس در پایان گفت: وزیر جدید ورزش ایران باید در جامعه ورزش ما مقبولیت داشته باشد و آدم دست پاک و چشم پاکی باشد و فامیل و فرزندانش را نیاورد که دنبال سوء استفاده مالی باشند و در پروژه‌ها شرکت کنند چون چند سال قبل این اتفاقات افتاد و فرزند یکی از آقایان در ورزش دیدید چه افتضاحی به بار آورد. کسی باید بیاید که جامعه ورزش قبولش داشته باشند و درد ورزش را بداند و آدم های درد کشیده و زحمت کشیده را بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز