خبرگزاری کار ایران

زندگی ایرانی با اروپایی‌ها فرق دارد؛

رویانیان: کارهای اقتصادی یکی پس از دیگری به بازار عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۲

پس از 18 ماه، کارهای اقتصادی پرسپولیس یکی پس از دیگری به بازار عرضه می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از 18 ماه، کارهای اقتصادی پرسپولیس یکی پس از دیگری به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان در مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای پرسپولیس که در سالن شورای معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران برگزار شد گفت: درآمدهای حاصل از فروش این کالا و محصولات دیگر، به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد. این مسائل می‌‎تواند درآمدزایی بالایی برای باشگاه داشته باشد، اتفاقی که نیاز امروز ماست.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه طی مراحل قانونی برای ثبت و دریافت مجوز این محصول کمتر از چند ماه کار بزرگی بود که صورت گرفت، گفت: ابتدا چند شرکت آلمانی حتی با زدن لوگوی پرسپولیس نمونه این محصول را برای‌ ما ارسال کردند که هم از نظر مالی به صرفه نبود و هم مناسب ذائقه ایرانی‌ها نبود.

وی افزود: بنده به تمام مدیران کشور توصیه می‌کنم قبل از شروع سخنرانی خود از این نوشابه استفاده کنند. نوشابه‌های انرژی‌زای خارجی به مذاق ما خوش نمی‌آید، البته روی قوطی‌حلبی‌های خارجی آرم باشگاه پرسپولیس هم زده بودند. خیلی هم گران بود اما نوشابه انرژی‌زای پرسپولیس یک تولید ملی و سرمایه‌گذاری ملی است. زندگی ایرانی با اروپایی‌ها فرق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز