خبرگزاری کار ایران

به فکر حضور در تیم ملی هستم؛

میرزاپور: هدف سایپا باید کسب سهمیه آسیا باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۱۴

هدف شخصی من در فصل جدید این است که بتوانم با انجام بازی‌های خوب به دوران اوج برگردم و شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: در حال حاضر دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذارم و تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درحال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. فعلا دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم و برای فصل جدید آماده می‌شویم و انشاءالله بتوانیم بازی‌های خوبی را در طول فصل انجام دهیم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان متذکر شد: با توجه به شرایط تیم و حفظ اکثر نفرات فصل قبل، تیم خوبی داریم. نفرات خیلی خوبی هم جذب شده‌اند و امیدوارم خیلی زود هماهنگ شویم تا با قدرت وارد مسابقات شویم.

وی افزود: امسال هدف ما حضور در رده‌های بالای جدول است. با توجه به امکانات، کادرفنی و بازیکنانی که داریم، می‌شود نتیجه گرفت و در رده‌های بالای جدول قرار گرفت. هدف ما باید کسب سهمیه آسیا باشد و باید تلاش کنیم به هدف خود برسیم.

میرزاپور در پایان گفت: هدف شخصی من در فصل جدید این است که بتوانم با انجام بازی‌های خوب به دوران اوج برگردم و شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم. به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کنم و این مساله بستگی به آمادگی و کیفیت خودم دارد. ملاک کادر فنی تیم ملی آمادگی نفرات است و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا به تیم ملی برسم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز