خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش دست به کار شد؛

ماموریت ویژه سجادی برای انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۶

آرزو داشته‌ام دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به عنوان الگوهای ارزشمند فوتبال کشور از درخشش لازم حرفه‌ای، فرهنگی و ایمانی برخوردار شوند.

وزیر ورزش و جوانان پیرو نشست صبح امروز خود با مدیر عامل و هیات مدیره پرسپولیس از حمید سجادی خواست با بررسی و ارزیابی کارشناسانه، افراد واجد شرایط برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند.

به گزارش ایلنا، در نامه محمد عباسی به حمید سجادی آمده است: پیرو نشست صبح امروز مدیر عامل و اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اینجانب خوشبختانه نظرات و پیشنهادات، حاکی از انسجام و دلسوزی لازم جهت رشد فنی و ورزشی این باشگاه است.

چون در جلسه موضوع اتمام ماموریت محمد رویانیان از ستاد مشترک نیروهای مسلح که در چند ماه گذشته طی استعفای رسمی توسط خود وی مطرح شد، با تشکر از تلاش و دلسوزی انجام شده در مدیریت باشگاه مقرر شد بدون توجه به جوسازی‌های کاذبی که به قصد ایجاد التهاب در علاقمندان ایجاد می‌شود با همکاری رویانیان که در حال حاضر مسوولیت اداره و انسجام باشگاه را برعهده دارد، موضوع را بررسی و ارزیابی لازم جهت معرفی افراد واجد شرایط انجام گیرد تا هیات مدیره باشگاه با کارشناسی و شناخت لازم تصمیم‌گیری ‌کند.

لازم به یادآوری است، اینجانب ضمن حمایت و تلاش برای توفیق همه باشگاه‌های ورزشی، همواره آرزو داشته‌ام دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به عنوان الگوهای ارزشمند فوتبال کشور از درخشش لازم حرفه‌ای، فرهنگی و ایمانی برخوردار شوند.

در این راستا تاکید نموده‌ام در کمک به این دو باشگاه دریغ نشود و اساسا رشد باشگاه‌های ورزشی به عنوان رویکرد دنبال شود. لذا، ضمن اینکه با جدیت پیگیری نمایید، باید تصمیمات سریعتر و از منطق و کارشناسی لازم برخوردار بوده و اینجانب را از نتایج اقدامات مطلع کنید.

گفتنی است؛ وزیر ورزش و محمد رویانیان صبح امروز نشست ویژه‌ای با یکدیگر داشتند و درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس به ویژه اتفاقات اخیر گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. محمد عباسی همچنین جلسه جداگانه‌ای با برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز