خبرگزاری کار ایران

مهم شماره ۱۶ است که مثمرثمر بوده؛

شاهرودی: قوچان‌نژاد جانشین شایسته‌ای برای من است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۷

پست من و قوچان‌نژاد فرق می‌کند اما او در تیم ملی 16 می‌پوشد و با این گلزنی‌ها خیلی خوب بوده و می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای من در تیم ملی باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بچه‌ها مقابل کره جنوبی خیلی خوب بازی کردند و ما آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: بچه‌های ما در اولسان مقابل کره‌جنوبی خیلی خوب کار کردند و به آنچه که دوست داشتیم  رسیدیم، جا دارد از دفاع و دروازه بان تیم ملی تمجید ویژه شود که با جان و دل بازی کردند و جلوی کره‌جنوبی مردانه ایستادند. ما با یک مهاجم کار کردیم و دنبال ضدحمله بودیم و با همین روش به گل رسیدیم و بردیم.

وی افزود: جالب اینکه شماره 16 که من می‌پوشیدم 3 بازی است که برای تیم ملی گل می‌زند و با این گلی که در مقابل کره‌جنوبی زد، به جام جهانی صعود کردیم. پست من و قوچان‌نژاد فرق می کند اما او در تیم ملی 16 می‌پوشد و با این گلزنی‌ها خیلی خوب بوده و می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای من در تیم ملی باشد. البته او مهاجم است و من دفاع چپ بودم اما مهم اینکه شماره پیراهنم مثل زمانی که خودم در تیم ملی بازی می‌کردم، برای تیم ملی مثمرثمر است.

شاهرودی در پایان گفت: دوست داشتم ایران در اولسان کره‌جنوبی را ببرد و همین برد جواب سرمربی کره جنوبی را داد. از کی‌روش هم تشکر می‌کنم که جواب کوبنده‌ای به سرمربی کره‌جنوبی داد. آنها جنگ روانی راه انداخته بودند و فقط با برد باید جواب‌شان را می‌دادیم که همینطور هم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز