خبرگزاری کار ایران

قدم آخر را باید محکم برداریم؛

مهرآزما: دیدار با کره برای ما بازی مرگ و زندگی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۶

باید هر چه داریم در این بازی بگذاریم تا قدم آخر را محکم برداریم و به جام جهانی صعود کنیم.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی با کره‌جنوبی برای ما بازی مرگ و زندگی است.

محمدحسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه بازی با کره‌جنوبی تیم ملی ما شرایط بسیار خوبی دارد. دیدار با کره در اولسان برای ما بازی مرگ و زندگی است و همه به قدر کافی ارزش این بازی را می‌دانند. این دیدار نتیجه 4 سال زحمت تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی است.

وی در مورد حرف‌های سرمربی کره‌جنوبی گفت: بالاخره این اقدامات طبیعی است و در فوتبال این حرف‌ها هست. سرمربی کره می‌خواهد جنگ روانی راه بیندازد تا کارش راحت‌تر شود و بتواند جلوی ما نتیجه بگیرد و صعود کند اما حرف‌های او را نباید زیاد جدی گرفت. به هر حال هر کسی یک ترفندی دارد و او هم می‌خواهد با این حرف‌ها روی بازیکنان ما فشار بیاورد اما نباید به آن توجه کنیم.

وی در مورد احتمال تبانی در بازی قطر و ازبکستان نیز متذکر شد: تبانی این دو تیم بعید نیست و این اتفاق ممکن است بیفتد اما الان همه چیز دست خود ما است. ما نباید اجازه دهیم این اتفاقات روی سرنوشت ما تاثیر بگذارد. ما باید مقابل کره جنوبی نتیجه خوبی بگیریم تا سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم.

مهرآزما در پایان افزود: شانس صعود ما به جام‌جهانی خیلی بیشتر از ازبکستان است و اگر مثل دیدار با قطر یک بازی منطقی و حساب شده انجام دهیم می‌توانیم نتیجه خوبی مقابل کره بگیریم. باید هر چه داریم در این بازی بگذاریم تا قدم آخر را محکم برداریم و به جام جهانی صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز