خبرگزاری کار ایران

اظهارات سرمربی كره خصمانه است؛

حاج‌رضایی: ‌شانس صعود تیم ملی هنوز 50 درصد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۳

کی‌روش بعد از مدت‌ها شناخت بهتر و عمیق‌تری نسبت به توانایی بازیکنان تیم ملی پیدا کرده و تقریبا از مرحله آزمون و خطا گذشته...

كارشناس فوتبال كشورمان معتقد است كه شانس صعود تیم ملی به جام جهانی هنوز 50 درصد است.

امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی کشورمان مقابل لبنان اظهار کرد: ما در دو بخش می‌توانیم در مورد این بازی صحبت کنیم. بخش قابل طرح آن، دستاوردهای ایران در این دیدار بود که طی آن ما هم 3 امتیاز را گرفتیم و هم یک امتیاز را بخاطر تفاضل گل در این دیدار از آن خود کردیم، اما چیزی که خیلی در این دیدار مهم بود و ما کمتر به آن توجه کردیم درخشش جواد نکونام بود. درخشش نکونام فقط معطوف به بازی با لبنان نیست و این بازیکن به عنوان یک رهبر، فرمانده، مهندس یا هر چیزی که بتوان آن را نامید به نظرم در تنگناهایی مثل بازی با کره می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد.

حاج رضایی گفت: دومین بخش مساله تحلیل عمق فنی تیم ملی در این دیدار است که به نظرم باید آن را به بعد از بازی با كره جنوبی موكول كرد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با ترکیب تقریبی بدون تغییر تیم ملی در بازی با لبنان به نسبت دیدار تیم ملی مقابل قطر گفت: من فکر می‌کنم کی‌روش بعد از مدت‌ها شناخت بهتر و عمیق‌تری نسبت به توانایی بازیکنان تیم ملی پیدا کرده و تقریبا از مرحله آزمون و خطا گذشته و به این نتیجه رسیده که تغییرات مکرر نفعی به حال تیمش نخواهد داشت.

وی با اشاره به بازی خوب قوچان نژاد در بازی مقابل لبنان گفت: این بازیکن بسیار باهوش بوده و به خوبی خود را در موقعیت گل قرار می‌دهد. به نظرم قوچان‌نژاد بعد از سال‌ها مشکل ما در عمق خط دفاع حریف را حل کرده و امیدوارم او در بازی مقابل کره‌جنوبی هم به همین اندازه تاثیرگذار باشد.

حاج رضایی در ادامه به صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کره که مدعی شده تلاش می‌کند ایران را شکست دهد تا ازبکستان به جام جهانی صعود کند، گفت:‌ من دقیقا متن صحبت‌های سرمربی کره را خواندم. از منظر فوتبالی پاسخی برای او ندارم اما فکر می‌کنم مباحث مطرح شده از سوی او کاملا غیر مسئولانه است و گویا فراموش کرده تیم ملی نماد ایران است و صحبت‌هایش بر می‌گردد به مردم ایران.

وی افزود: شخصا عقیده دارم فوتبال دنیا باید با این نوع تفکرات مبارزه کند. من برای کره‌ای‌ها احترام زیادی قائل ام اما امیدوارم این صحبت‌های خصمانه اثر منفی روی بازیکنان ما نگذارد و تیم ملی ایران در بازی برگشت روز 27 خرداد پاسخ محکمی به این ادعا بدهد.

این کارشناس فوتبال کشور در پاسخ به این سوال که بعد از پیروزی مقابل لبنان شانس صعود تیم ملی به جام‌جهانی چقدر است، گفت: هنوز ما 50 درصد شانس صعود داریم چراکه اگر خدایی ناکرده اتفاقی در تاشکند بیفتد و ما در اولسان به کره جنوبی ببازیم بعد شرایط کاملا دگرگون خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا قطر حاضر خواهد بود با ازبکستان تبانی کند گفت: ابدا به این قضیه بدبین نیستم چراکه قطر میزبان جام‌جهانی 2022 است و قطعا نمی‌خواهد حیثیت خود را به باد بدهد. مطمئنا فیفا توجه جدی به روند این بازی خواهد داشت و اگر قرار به تبانی باشد حتما برخوردهای شدیدی با تبانی کنندگان خواهد کرد.

حاج‌رضایی در پایان در رابطه با شانس موفقیت تیم ملی فوتبال در بازی با کره جنوبی گفت: باید فوتبال بازی کرده باشید و روی نیمکت نشسته باشید که فوتبال را درک کنید البته این به آن معنا نیست که کسی فوتبال بازی نکرده و روی نیمکت ننشسته نتواند در مورد فوتبال اظهارنظر کند. فوتبال یک موضوع و بحث همه‌گیر و جهانی است که به متخصصان خود اجازه نمی‌دهد خیلی خوشبینانه به همه وقایع اطراف نگاه کنند. فوتبال بازی حوادث و لحظه‌ها است و امیدوارم در روز بازی ایران و کره شرایطی رقم بخورد که ما را از اهداف‌مان دور نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز