خبرگزاری کار ایران

سعید شیرینی با فوتبال مانوس نیست؛

مالکی: در هیات مدیره پرسپولیس ترمیم داریم، نه تغییر!

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۷

ما بحث علی کریمی و پرسپولیس را به علی دایی واگذار کرده‌ایم اما تاکید ما این بود که شان و جایگاه کریمی باید حفظ شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث تغییر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اصلا مطرح نبوده است.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بحث تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اصلا مطرح نبوده اما بحث ترمیم هیات مدیره مطرح بوده است. آخرین صحبت‌ها مبنی بر ترمیم هیات مدیره و جایگیزینی شخصی به جای مهدی تاج بوده است.

وی ادامه داد: طبیعی است چنین بحث‌هایی در این مقطع مطرح شود چون موضوع استقلال به این صورت شده، حالا نوبت پرسپولیس است اما من به مصلحت نمی‌دانم چنین اتفاقی برای پرسپولیس بیفتد چراکه تیم تازه شکل گرفته و علی دایی در حال بستن تیم است و به مصلحت نیست چنین مسائلی مطرح شود.

وی در مورد مشکلات علی کریمی و سعید شیرینی و انتشار چک برگشتی شیرینی توسط کریمی در فضای مجازی گفت: من در جریان اصل موضوع نیستم اما بروز چنین مسائلی درست نیست که به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها کشیده شود چون نه به مصلحت باشگاه است و نه در شان باشگاه و بهتر است شاهد چنین مسائلی نباشیم. ما بحث علی کریمی و پرسپولیس را به علی دایی واگذار کرده‌ایم اما تاکید ما این بود که شان و جایگاه کریمی باید حفظ شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد سرنوشت سرپرستی تیم پرسپولیس هم متذکر شد: شیرینی در مدتی که بوده، شاید خیلی با فوتبال مانوس نبوده اما زحماتی کشیده و طبیعی است کسانی که اعتقاد دارند سرپرست تیم باید از جنس باشگاه باشد، ‌به دلیل درک کامل از مسائل پرسپولیس است. نظر ما هم همین است که از ظرفیت‌های موجود پیشکسوتان استفاده کنیم.

مالکی در پایان در مورد حضور آدم‌های استقلالی در پرسپولیسی و حواشی احتمالی پیرامون این اتفاقات خاطرنان کرد: در دنیای حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد و در اغلب باشگاه‌های بزرگ شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و باید خوشبین باشیم و ببینیم در عمل چه اتفاقی می‌افتد. قطعا دایی درک می‌کند چه حساسیت‌هایی بین هواداران وجود دارد و بهترین تصمیمات را می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز