خبرگزاری کار ایران

لبنانی‌ها نگرانی خاصی ندارند؛

مهرآزما: 80 درصد راه صعود به جام‌جهانی را رفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۶

هیچ‌وقت نمی‌شود اسم فوتبال لبنان را کنار اسم فوتبال ایران گذاشت چون از هر لحاظ نسبت به آنها برتری داریم.

هافبک فصل گذشته نفت تهران گفت: تیم ملی در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته و فکر می کنم با 4 امتیاز دیگر به جام‌جهانی صعود می‌کند.

محمدحسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم با کسب 4 امتیاز دیگر به جام‌جهانی صعود می‌کند. برد قطر خیلی به ما کمک کرد و انشاءالله اگر با تفاضل گل لبنان را ببریم، با روحیه بسیار خوبی به سئول می‌رویم تا مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرید.

وی در مورد لبنان نیز گفت: لبنان دیگر شانسی برای صعود به جام‌جهانی ندارد. معمولا تیم‌هایی که هدف می‌شوند، استرسی ندارند و خیلی راحت بازی می‌کنند چون نگرانی خاصی ندارند و همین مساله کار ما را سخت می‌کند اما هیچ‌وقت نمی‌شود اسم فوتبال لبنان را کنار اسم فوتبال ایران گذاشت چون از هر لحاظ نسبت به آنها برتری داریم. در دور رفت هم برد آنها یک اتفاق بود که به خاطر زمین بسیار بد بیروت رقم خورد.

مهرآزما در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ما اگر لبنان را با تفاضل گل خوب ببریم، 80 درصد راه صعود به جام‌جهانی را رفته‌ایم و در این شرایط در سئول یک مساوی هم بگیریم به جام‌جهانی صعود خواهیم کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و به جام‌جهانی می‌رویم تا فوتبال ایران جان تازه‌ای بگیرد و یک بار دیگر بتواند در سطح اول فوتبال دنیا ظاهر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز