خبرگزاری کار ایران

لبنان استرسی ندارد؛

میرزاپور: با بردن لبنان می‌توانیم مستقیم صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۹

اگر کره جنوبی بتواند ازبکستان را ببرد، با یک مساوی در سئول مقابل کره‌جنوبی هم مستقیم به جام جهانی می‌رویم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به پیروزی مقابل قطر شرایط روحی و روانی تیم ما خیلی خوب است.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با توجه به برد خوبی که تیم ملی مقابل قطر به دست آورد رفتن ما به پلی‌آف قطعی شده و شرایط روحی و روانی ما خیلی خوب است و بدون اینکه لبنان را دست کم بگیریم باید با قدرت مقابل این تیم بازی کنیم و یک پیروزی خانگی کسب کنیم تا یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شویم.

وی ادامه داد: اگر کره جنوبی بتواند ازبکستان را ببرد، با یک مساوی در سئول مقابل کره‌جنوبی هم مستقیم به جام جهانی می‌رویم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی همچنین در مورد لبنان نیز گفت: بعید می‌دانم لبنان انگیزه‌ای داشته باشد. این دیدار آخرین بازی لبنان است و همه چیز برای آنها تمام شده است. لبنان برای این دیدار استرس ندارد و از نظر امتیازی هم این بازی برایش اهمیتی ندارد اما ما باید کار خود را بکنیم و به شرایط لبنان فکر نکنیم. ما باید محکم و پرقدرت مقابل لبنان بازی کنیم تا برنده شویم.

میرزاپور در پایان متذکر شد: در حال حاضر شانس صعود ما به جام جهانی 60 درصد است چون ازبکستان دو بازی بسیار سخت مقابل کره‌جنوبی و قطر دارد و ما شرایط بهتری نسبت به ازبکستان داریم و اگر لبنان را ببریم شرایط ما خیلی بهتر می‌شود و می‌توانیم به صعود مستقیم به جام جهانی امیدوار باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز