خبرگزاری کار ایران

رویانیان در خط مقدم؛

مخالفان حضور جادوگر در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۱

چیزی که در حال حاضر محرز و مسلم است اینکه نه دایی تمایلی به بازگشت علی کریمی دارد و نه رویانیان!

علی کریمی به پرسپولیس بر می‌گردد یا نه؟ این سوال اصلی هواداران پرسپولیس است و هنوز نمی‌توان با قاطعیت جوابی برای آن بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داستان علی کریمی و پرسپولیس را همه می‌دانند و نیازی به توضیح دوباره آن نیست، اما اتفاقات روزهای اخیر باعث شده تا علاقه‌مندان مرد محبوب پرسپولیس یک بار دیگر امیدوار به بازگشت شماره 8 دوست داشتنی‌شان به جمع سرخ‌پوشان تهرانی باشند.

کریم باقری که به عنوان دستیار دایی در پرسپولیس مشغول به کار شده، چراغ اول را روشن کرد و خواستار حضور کریمی در پرسپولیس شد چراکه معتقد است تیم‌های بزرگ به یک بازیکن بزرگ نیاز دارند تا بتواند در زمین تیم را رهبری کند و کریمی همان مهره‌ای است که پرسپولیس به آن نیاز دارد و می‌تواند نقش بزرگتر تیم را ایفا کند.

تلاش‌های کریم باقری و صحبت‌های او با دایی باعث شده تا زمزمه‌های حضور کریمی در پرسپولیس بیشتر شود اما گویا عده‌ای از اطرافیان دایی دوست ندارند و نمی‌خواهند که شماره 8 دوباره با پیراهن این تیم در میادین ظاهر شود.

اینکه اطرافیان دایی چه کسانی هستند هم در نوع خودش جالب است. واقعا چه کسانی نمی‌خواهند کریمی دوباره پیرامون پرسپولیس را بپوشد و این افراد واقعا دوستدار پرسپولیس هستند و به دست خودشان و با مشورت های غلط خود آتش اختلاف و حاشیه‌های پرسپولیس را بیشتر می‌کنند؟

کریمی تنها بازیکن از نسل طلایی فوتبال ایران است که همچنان در گستره این رشته وجود دارد. کریمی این روزها همچنان در فوتبال ایران خواهان دارد و از خوزستان و آذربایجان برایش پیغام میفرستند چراکه فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز قصد جذب این ستاره تکرار نشدنی را دارند. کریمی اما هنوز به هیچ پیشنهادی پاسخ نداده چراکه همچنان منتظر پرسپولیس است چون دلش با این تیم بزرگ و پرطرفدار است.

داستان پرسپولیس، کریمی، دایی و رویانیان وارد فاز تازه‌ای شده و هواداران پرسپولیس هر لحظه اتفاقات پیرامون کریمی را رصد می‌کنند.

دغدغه اصلی طرفداران پرسپولیس حضور یا عدم حضور علی کریمی در پرسپولیس است و اگر در نهایت جادوگر راهی به جمع قرمزهای پایتخت نیابد باید منتظر شعار«علی کریمی» در استادیوم‌ها باشیم، همان شعاری که برای علی دایی علیه استیلی سر داده می‌شود و باعث شد استیلی در پرسپولیس بدترین فصل ممکن را پشت سر بگذارد. حالا شعار استیلی در کمین دایی است آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود یا دایی تدبیر خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد ستاره محبوب مردم تبدیل به معضل بزرگ پرسپولیس شود. کاری که قلعه‌نوعی برای فرهاد مجیدی انجام داد و با بازگرداندن او به استقلال سکوها رو از خود راضی نگه داشت تا تیمش در پایان لیگ عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این بین رویانیان در خط مقدم مخالفان قرار گرفته حتی همین چند روز پیش حرف‌های عجیبی علیه کریمی زدکه مجبور شد تکذیب کند. او به اصولی اعتقاد دارد که فقط خودش می‌داند یعنی چه و چه تعریفی دارد. آیا بازگرداندن علی کریمی بر خلاف اصولی اخلاقی سردار است؟

او در امارات هم به هوادارانی که خواهان حضور کریمی دراین این تیم شده‌اند تاکید کرده اجازه بازگشت شماره 8 را به پرسپولیس نمی‌دهد.

چیزی که در حال حاضر محرز و مسلم است اینکه نه دایی تمایلی به بازگشت علی کریمی دارد و نه رویانیان؛ فقط هواداران هستند که خواهان بازگشت شماره 8 به تیم محبوب‌شان هستند. اتفاقی که بعید است شکل بگیرد و این می‌تواند مقدمه‌ای بر فصلی پرحاشیه در ارودگاه سرخ‌ها باشد. آیا سردار و شهریار تدبیر بهتری هم در ذهن‌ خواهند داشت؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز