خبرگزاری کار ایران

حرف‌های قشنگ فقط قشنگ است؛

عزیزی: مدیریت ناکارآمد در فوتبال ما موج می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۸

مربی با بازیکن خود شب قبل از مسابقه تماس می‌گیرد اما بازیکن وی در فرحزاد در حال قلیان کشیدن است و ساعت 2 شب به رختخواب می‌رود.

نماینده مجلس و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: چون در بخش اجتماعی مجلس هستم در تمامی ورزش‌ها می‌توانیم حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا عزیزی در حاشیه افتتاحیخ شورای راهبردی فوتبال با بیان این مطلب اظهار کرد: در جامعه ما حرف‌های قشنگ فقط قشنگ است. آنچه مهم است عمل کردن به آنهااست. اینکه دور هم جمع شویم زیاد مهم نیست باید ببینیم چه خروجی از این جلسات خواهیم داشت نه اینکه از در که بیرون رفتیم همه چیز را فراموش کنیم.

وی افزود: فوتبال از نظر اجتماعی بسیار اهمیت دارد. روحیه ملی را تقویت می‌کند. ما در همه رشته‌های ورزشی مشکلات زیادی داریم اما باید پایه ای حل شود.

عزیزی با اشاره به افتتاح شورای راهبردی فوتبال متذکر شد: قدم خوبی است که شورای عالی راهبردی تاسیس می‌شود. می‌خواهیم این شورا را به مجلس ببریم تا حتی وزیر هم از آن تبعیت کند. اساسنامه باید به تصویب مجلس برسد. همه رشته‌های ورزشی باید این شورا را داشته باشند. رئیس جمهور در انتخاب وزیر ورزش باید نظر رئیس شورای عالی راهبردی را بخواهد. مدیریت ناکارآمد در فوتبال داریم اما باید امکانات در اختیار آنها بگذاریم ولی مدیریت کارآمد نیازی به پول ندارد. نیاز به همت و پشتکار دارد اگر فوتبال را از رده پایه قوی کنیم ثمره آن را در تیم ملی خواهیم دید اما مگر چنین فکری در فوتبال ما وجود دارد که فوتبال را پایه ای دنبال کنیم.

وی تاکید شد: اگر در انگلستان وین رونی خوب کار می‌کند چون از اول استعدادیابی شده. آیا مربیان ما به ورزشکاران خود شب قبل از مسابقه زنگ می‌زنند که کجا هستید یا اینکه آیا ورزشکاران ما ساعت 10 شب قبل از مسابقه خوابیده اند. اما اینها در فوتبال پایه‌ای دنیا و حتی فوتبال حرفه ای مرسوم است. مربی با بازیکن خود شب قبل از مسابقه تماس می‌گیرد اما بازیکن وی در فرحزاد در حال قلیان کشیدن است و ساعت 2 شب به رختخواب می‌رود.

وی در خصوص خصوصی سازی فوتبال نیز اظهار داشت: فردی مثل هدایتی که برای خصوصی‌سازی در فوتبال آمده بود را چنان بلایی بر سرش آوردند که پشیمان شد. اگر شفافیت سازی در فوتبال وجود داشت اینگونه نمی‌شد فوتبالیستی که حرکات زشت انجام می‌دهد نشان از بی فرهنگی فوتبال دارد.

عزیزی همچنین گفت: بعد از کشتی با چوخه در خراسان شمالی تنها رشته‌ای که تماشاچی دارد فوتبال است. در کشتی با چوخه در یک شهر شاید نزدیک به 100 هزار نفر به تماشا بیایند اما در کنار آن فوتبال هم ارزشمند است چون مخاطب زیادی دارد. دوست داریم به فوتبال کمک کنیم اما به شرط اینکه جمع نشویم میوه‌ای بخوریم و بعد فراموش کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز