خبرگزاری کار ایران

ما باید آینده‌نگر باشیم؛

سجادی: پشتوانه‌سازی باید در کنار برنامه‌های علمی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۸

بعد از پایان دوره افرادی مثل دایی، مهدوی‌کیا، استیلی و... الان چه کسی را داریم و چه پایه‌ریزی کرده‌ایم که دنبال نتیجه‌گیری هستیم؟

معاون وزیر ورزش گفت: امروز به استقبال یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز می‌رویم و قرار است در قطر مقابل این تیم قرار بگیریم ولی باید مقداری فکر کنیم اگر این انتظار را داریم که به دنبال بهترین هستیم باید کار از جایی شروع شود که از اول به ما یاد داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید سجادی با بیان این مطلب اظهار کرد: مصداق این جمله این است که «دیگران کاشتند، ما خوردیم، ما بکاریم و دیگران بخورند».

وی ادامه داد: پشتوانه‌سازی باید در کنار برنامه‌های علمی باشد. بعد از پایان دوره افرادی مثل دایی، مهدوی‌کیا، استیلی و... الان چه کسی را داریم و چه پایه‌ریزی کرده‌ایم که دنبال نتیجه‌گیری هستیم؟ خیلی از اتفاقات در جای جای کشور باید صورت بگیرد تا تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد.

سجادی در ادامه افزود: پنجشنبه با وزیر ورزش در آلمان به دیدار موفق‌ترین مدرسه فوتبال این کشور رفتیم و دیداری با مسئولان آن داشتیم. بنده در آنجا تجربه زیادی کسب کردم. نکته اخلاقی مهمی در صحبت‌های قائم‌مقام آن مرکز بود که من یاد گرفتم. نکته اول این بود که وی می‌گفت:"فکر آموزشی ما به فکر آینده ورزشکاران است" و نکته دوم نیز این بود که «عمر قهرمانان فعلی در آلمان روزی تمام می‌شود. استعدادهایی که به دنیا می‌آیند و بزرگ می‌شوند را کشف می‌کنیم و به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌کنیم».

وی متذکر شد: ما باید این درس را یاد بگیریم تا آینده خوبی داشته باشیم. ما باید آینده‌نگر باشیم.

گفتنی است، جلسه افتتاح دبیرخانه شورای راهبردی فدارسیون فوتبال در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور نمایندگان مجلس، حمید سجادی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، فرامرز ظلی، محمد فنایی و بقیه مسئولین در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز